PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca i ... jezyk :( › praca i ... jezyk :(
    From: "Paweł T." <d...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca i ... jezyk :(
    Date: Thu, 05 May 2005 20:18:05 GMT

    Witam,
    Razem z moja dziewczyna myslimy o pracy wakacyjnej.Jestesmy studentami.Mamy
    propozycje w Polsce ale wiadomo smazenie gofrow za 3,50 nie jest szczytem
    marzen... Przegladam oferty pracy na stronach Eures i dowiadywalem sie w
    biurach posrednictwa pracy i stwierdzam ze poki co jest jeszcze praca w
    Anglii, Irlandii.Jednak problem jest troszke inny.... Tak jak ja radze sobie
    z angielskim dobrze i nie boje sie mowic tak moja dziewczyna niestety nie
    jest zbyt biegla w tym jezyku a ponadto co gorsze ma strach przed
    mowieniem.Moze zabrzmi to banalnie ale nie chce sie rozstawac z nia na 3
    miechy... Czy ktos z wlasnego doswiadczenia moglby mi napisac czy z zaledwie
    podstawowa znajomoscia jezyka mozna dostac prace na Wyspach? Ponadto
    chcialbym sie zapytac (bo na Wyspach nie bylem nigdy..) czy przez
    przebywanie z native'ami i przymus rozmowy da sie w miare szybko pozbyc leku
    przed mowieniem?

    Pozdrawiam
    Dziogurt