PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca eksportowa dla Niemców

  • 1. Data: 2004-10-29 11:46:11
    Temat: praca eksportowa dla Niemców
    Od: janw <j...@g...pl>

    Kto się orientuje w takich zagadnieniach, jak praca jako programista dla
    klienta niemieckiego. Mam zarejestrowaną działalność w Polsce. Częśc pracy
    muszę wykonać na miejscu u klienta. Czy potrzebuję zezwolenie na pracę w
    Niemczech? Jak jest z vatem polskim i niemieckim?

    Może ktoś ma własne doświadczenia? A może znacie doradców sprytnych?

    janw

  • 2. Data: 2004-10-30 19:42:07
    Temat: Re: praca eksportowa dla Niemców
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Oficjalnie potrzebujesz pozwolenie,
    ale jesli wykonujesz prace w pl
    a jedynie instalujesz w de to nie potrzebujesz.

    posdrofka
    tomek
    temat byl tez walkowany na
    www.polonia-it.org