PracaGrupypl.praca.dyskusje › fochy profesorskie

  • 1. Data: 2004-10-29 08:53:05
    Temat: fochy profesorskie
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Na jednej z krakowskich uczelni świeżo upieczona pani profesor powiedziała, że
    nie będzie prowadzić już ćwiczeń, bo to nie licuje z godnością tytułu.
    I teraz pani psor dostaje kasę za teoretyczne pensum, a młodsi za nią za darmo
    prowadzą ćwiczenia.
    Brak słów na takie postępowanie pani psor.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-29 09:03:40
    Temat: Re: fochy profesorskie
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jerzy Dusk napisał:

> [...]
    > prowadzą ćwiczenia.
    > Brak słów na takie postępowanie pani psor.

    no to podaj jeszcze uczelnię i nazwisko

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-10-29 09:08:41
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    >no to podaj jeszcze uczelnię i nazwisko

    dodam tylko, że nie jest to jedyny przypadek

  • 4. Data: 2004-10-29 09:17:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jerzy Dusk <s...@U...pl> wrote:
    > dodam tylko, że nie jest to jedyny przypadek

    I dobrze, ze tak robi. Godne pochwaly moim zdaniem.
    Nie widze powodu dlaczego mialaby blokowac mlodszych, ktorzy pewnie sie rwa
    do tego, bo im do pensum brakuje itp.
    Zupelnie nie rozumiem tez twojej postawy?
    Nie wiem czy powiedziala, ze to "nie licuje z jej godnoscia", ale od
    prowadzenia cwiczen to sa magistrzy i doktorzy. JAk beda samodzielni to
    moga wtedy prowadzic swoj wlasny wyklad. Funkcjonuje to na wielu uczelniach
    doskonale, a na profesorow, ktortzy prowadza i cwiczenia i wyklady patrzy
    sie krzywo..

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-10-29 09:20:16
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Naucz się uważnie czytać. Autor wątku napisał jak byk:
    "I teraz pani psor dostaje kasę za teoretyczne pensum, a młodsi za nią za
    darmo prowadzą ćwiczenia."

    Gdzie tu to robienie pensum przez młodszych?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.

  • 6. Data: 2004-10-29 09:25:01
    Od: "Kreska" <k...@s...lex.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Na jednej z krakowskich uczelni świeżo upieczona pani profesor
    powiedziała, że
    > nie będzie prowadzić już ćwiczeń, bo to nie licuje z godnością tytułu.
    CIEKAWOŚĆ....
    rozumiem do laborek, ale ćwiczenia?

    > I teraz pani psor dostaje kasę za teoretyczne pensum, a młodsi za nią za
    darmo
    > prowadzą ćwiczenia.
    niech zgadnę, jeszcze doktorancki bo etatowi pewnie by się wypięli

    > Brak słów na takie postępowanie pani psor.
    a gdzie kierownik katedry, dziekan, itd?

    a tak BTW pl.soc.prawo tudziez nasza_ulubiona PIP

    Kreska
    ********
    zieeew :D
    ********

  • 7. Data: 2004-10-29 10:12:48
    Od: "abb" <g...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:clt1s0$6f7$1@news.onet.pl...

> [...]
    > sie krzywo..
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:

    Brednie opowiadasz Waść !!!.
    Więc po co jest profesor na uczelni , po to żeby uczelnia chwaliła się że ma
    dużo
    profesorów ?. Profesorzy , doktorzy i mgr są od tego przedewszystkim aby
    przekazywać wiedzę
    studentom. A poza tym jasne jest ze profesor nieporównywalnie więcej
    posuiada wiedzy
    niz mg czy świeżo upieczony doktor no nie ?. Więc nie wiem dlaczego patrzy
    się krzywo na
    wykładających profesorów ????? Zupełna paranoja !!! Chyba że ci profesorowi
    wykładają .... kafelki
    na uczelni.

    Pozdr

  • 8. Data: 2004-10-29 11:10:40
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <janusz@podkreslony_kaliszczak._pl>

    Użytkownik abb napisał:

    > Więc nie wiem dlaczego patrzy
    > się krzywo na
    > wykładających profesorów ????? Zupełna paranoja !!! Chyba że ci profesorowi
    > wykładają .... kafelki

    Czy na pewno dokladnie przeczytales czego dotyczy watek?
    Chodzilo o _cwiczenia_ a nie o _wyklady_

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    => janusz (maupa) kaliszczak (kropa) pl

  • 9. Data: 2004-10-29 12:19:12
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    >niech zgadnę, jeszcze doktorancki bo etatowi pewnie by się wypięli
    tak, doktoranci

    >a gdzie kierownik katedry, dziekan, itd?

    na razie nie wie o tym, ale się dowie. jest obawa, że pani psor nic nie zrobi.

    >a tak BTW pl.soc.prawo tudziez nasza_ulubiona PIP

    ano, ostatecznie, ale wiesz jak to jest w takim gronie

  • 10. Data: 2004-10-29 20:45:22
    Od: "Dawid" <d...@c...pl>

    Nie wiem jak na waszych uczelniach ale na mojej doktor czy tez profesor to
    manna z nieba i to nie wazne czy wyklad czy cwiczenia. Jasna sprawa, ze
    cwiczenia zostawia sie glownie osobom mlodszym stopniem ale mimo wszystko
    wartosc wyniesiona z takiego przedmiotu jest nieporownywalnie wieksza.
    Niektorzy profesorowie maja tego swiadomosc. Dlatego nadal prowadza
    cwiczenia. Chwala im za to.

    Pozdrawiam.