PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator Sieci - Kraków - płace

  • 1. Data: 2005-03-13 11:21:23
    Temat: Administrator Sieci - Kraków - płace
    Od: "n3lly" <d...@W...chip.pl>

    Witam
    Chcialem zapytac jak mniej wiecej ksztaltuja sie płace administratorów sieci
    w Krakowie i okolicach.
    Kwalifikacje
    - studia wyzsze
    - CCNA
    - CCNP Advanced Routing
    - MCP 70-294 W2003

    n3lly

  • 2. Data: 2005-03-13 13:51:31
    Temat: Re: Administrator Sieci - Kraków - płace
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 3/13/2005 12:21 PM, n3lly wrote:

    > Witam
    > Chcialem zapytac jak mniej wiecej ksztaltuja sie płace administratorów sieci
    > w Krakowie i okolicach.
    > Kwalifikacje
    > - studia wyzsze
    > - CCNA
    > - CCNP Advanced Routing
    > - MCP 70-294 W2003

    To zależy, co potrafisz, kolego. Samymi skrótami sieci nie nakarmisz.

    BTW, co to za certyfikacja CCNP Advanced Routing? Jakieś nowe,
    lepsiejsze CCNP? To pewnie duużo warte.

    Mariusz, CCNA, CCDA, CCNP, MCP, MCSA, MCSE NT, MCSE 2k, CNA, CNE 4.11,
    CNE 5.0 i cholera wie co jeszcze, absolutnie zaciekawiony, czy nie wie o
    jakimś nowym papierku do kolekcji?

    P, NMSP
    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Lejzorek odetchnął z ulgą. - Chwała Bogu! A jednak nie na próżno

  • 3. Data: 2005-03-13 15:39:55
    Od: "n3lly" <w...@s...lezajsk.info>

    Przepraszam Cię ale omyłkowo podałem podtytul certyfikatu. Chodzi oczywiscie
    o 642-801 BSCI a nie Advanced Routing.

    Jezeli mozesz Mariusz to podaj widełki, jakis przedział ktorego mozna sie
    spodziewac, szczegolnie chodzi mi o tą dolną granicę :)

    Pozdrawiam
    n3lly

  • 4. Data: 2005-03-14 10:26:59
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-03-13 16:39, n3lly napisał(a) :

> [...]
    >
    > Jezeli mozesz Mariusz to podaj widełki, jakis przedział ktorego mozna sie
    > spodziewac, szczegolnie chodzi mi o tą dolną granicę :)

    Wybacz, nie jestem z Krakowa, nawet gdybym był, to i tak nic by to nie
    zmieniło - tak jak pisałem, nic nie piszesz o swoim doświadczeniu i
    umiejętnościach, a nie znam firmy, która płaciłaby za same certyfikaty,
    w dodatku tak podstawowe jak te, które wymieniłeś. Ale mogę pogdybać.

    Załóż, że dolną granicą będzie płaca minimalna, czyli obecnie 849 zł
    brutto, o ile znajdziesz zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat.
    Możesz dołożyć mnożnik 1,1 za Twoje papiery i 1,2 za Kraków, wyjdzie Ci
    1120 zł.

    Ewentualnie nie szukaj pracy administratora, tylko popytaj w firmach
    integratorskich sprzedających rozwiązania oparte na Cisco - nie
    twierdzę, że dostaniesz więcej na początek, ale przynajmniej będziesz
    miał szansę czegoś się nauczyć.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek