PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla nie-studenta

  • 1. Data: 2003-07-15 17:20:13
    Temat: praca dla nie-studenta
    Od: "Saczek_KS" <s...@i...net.pl>

    Strasznie denerwuja mnie ogloszenia w stylu "absolwenta" albo
    "ucznia lub studenta" ! Jest ich mnostwo ! Szukam teraz
    jakiejkolwiek etatowej pracy i okazuje sie ze jako czlowiek z
    kilkuletnim stazem pracy nie mam szans bo pracodawca chce ulg
    ktore dostanie jak zatrudni ucznia/studenta/absolwenta/renciste !

    Potem taki uczen/absolwent bedzie tak jak ja szukac pracy przez 10
    miesiecy :/

    Szczerze powiedziawszy to jestem za ucieciem wszelkich ulg wynikajacych
    z faktu zatrudniania w/w ludzikow. Jestem za tym aby KAZDY mial szanse
    na dzisiejszym rynku pracy. Ja nie mam szansy tylko dlatego ze nie
    jestem czlonkiem ktorejs z powyzszych kategorii :(

    Inna sprawa jest to ze brak swistka ukonczenia studiow (przerwane
    z powodu koniecznosci tyrania na dwa etaty) dyskwalifikuje mnie
    rowniez w wielu sytuacjach mimo tego ze skromnie przyznajac sie
    musze stwierdzic ze mam duze doswiadczenie m.in. z dzialu HR duzej
    zachodniej korporacji gdzie pracowalem jako szkoleniowiec i wiem
    ze robilem to profesjonalnie, z latwoscia itd. Swa wiedza
    i doswiadczeniem przerestam wielu absolwentow studiow (nikomu nie
    ujmujac) ... ech ... szkoda slow

  • 2. Data: 2003-07-15 19:50:26
    Temat: Re: praca dla nie-studenta
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 17:20:13 +0000 (UTC), Saczek_KS wrote:

    > musze stwierdzic ze mam duze doswiadczenie m.in. z dzialu HR duzej
    > zachodniej korporacji gdzie pracowalem jako szkoleniowiec i wiem
    > ze robilem to profesjonalnie, z latwoscia itd.

    skoro tak, to rób portfolio szkoleń, podzwoń do swoich absolwentów / ich
    firm, żeby wystawiły Ci referencje i ew. umożliwiły ich weryfikację
    telefoniczną. A potem ruszaj na poszukiwanie firm szkoleniowych,
    specjalizujących się w Twojej dziedzinie - jest tego od groma!

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 3. Data: 2003-07-15 20:03:53
    Od: "Saczek_KS" <s...@i...net.pl>

    Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> wrote in news:e13o8lt62my
    $....@m...company.com:

    > skoro tak, to rób portfolio szkole?, podzwo? do swoich absolwentów / ich
    > firm, ?eby wystawi?y Ci referencje i ew. umo?liwi?y ich weryfikacj?
    > telefoniczną. A potem ruszaj na poszukiwanie firm szkoleniowych,
    > specjalizujących si? w Twojej dziedzinie - jest tego od groma!

    tia ... firma szkoleniowa z bran?y elektronicznej ? nowoczesne systemy produkcji
    sterylnej ? watpie ... ja nie znalazlem. Referencji mam kupe i takich na pismie i
    takich na zyczenia i nic , zero odzewu choc wyslalem juz tony aplikacji... mialem
    kilka odpowiedzi w stylu "a co Pan studiuje ?"

  • 4. Data: 2003-07-15 20:22:50
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 20:03:53 +0000 (UTC), Saczek_KS wrote:

    > tia ... firma szkoleniowa z bran?y elektronicznej ? nowoczesne systemy produkcji
    > sterylnej ? watpie ...

    Chodzi o to, że HR i że szkolenia... Ja znam sytuację, gdzie szkoleniowiec
    firmy transportowej uczył autoprezentacji ludzi z branży medycznej. Chodzi
    o to, by szkoleniowiec znał się na swojej robocie, a to, czy będzie uczył
    np. handlowców medycznych, stolarskich, czy ubezpieczeniowych, to już
    kwestia uboczna, która wymaga co najwyżej opracowania innych metod
    szkoleniowych (ale od tego właśnie szkoleniowiec jest - od opracowywania
    metod szkoleniowych, a te tępego klepania materiału przy flip-charcie ;-).

  • 5. Data: 2003-07-15 20:37:07
    Od: "Bartek" <S...@p...onet.pl>

> [...]
    mialem
    > kilka odpowiedzi w stylu "a co Pan studiuje ?"

    Polska to jednak dziwny kraj...Ja szukam 4 miesiac. I wspolczuje tym ktorzy
    maja doswiadczenie a nie moga znalezc pracy. A mnie pytaja czy mam
    doswiadczenie? Nie mam. A wie Pan to teraz najwazniejsze...Moze zaczac
    klamac?

    Pozdrawiam i zycze szczescie.
    Student.

  • 6. Data: 2003-07-15 20:38:55
    Od: "Bartek" <S...@p...onet.pl>

> [...]
    > na dzisiejszym rynku pracy. Ja nie mam szansy tylko dlatego ze nie
    > jestem czlonkiem ktorejs z powyzszych kategorii :(

    Taa, przypomina mi sie pewna reklama...
    Zatrudniamy studencine....