PracaGrupypl.praca.dyskusje › Narodziny dziecka i...?

  • 1. Data: 2003-07-15 14:33:52
    Temat: Narodziny dziecka i...?
    Od: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl>

    Kobieta, zatrudniona w jednej ze szkół średnich na umowę na czas
    nieokreslony, niedługo rodzi dziecko. Czy są jakieś regulacje okreslające na
    co może liczyć od:
    a) państwa
    b) ZUS'u
    Kiedys były wałkowane "wyprawki", jakies jednorazowe bonusy, itp.... a jak
    sprawa wygląda obecnie?

    Proszę nie odebrać tego jako chęć naciągnięcia budżetu państwa, tylko
    zorientowanie się w swoich prawach...

    --
    pzdr.
    Piotr "Nygus"

    _____________

  • 2. Data: 2003-07-16 05:34:23
    Temat: Re: Narodziny dziecka i...?
    Od: "cywil" <c...@a...pl.a.to.wywal.do.pl>

> [...]
    > sprawa wygląda obecnie?
    >
    > Proszę nie odebrać tego jako chęć naciągnięcia budżetu państwa, tylko

    Niech liczy na siebie, moja żona też jest zatrudniona na czas określony
    i z tego co wiem to jedynie co może dostać to pieniądze z ubezpieczenia
    (jeżeli była ubezpieczona np. w PZU)
    Zus nie wypłaca już jedorazowych "bonusów" przy niskich dochodach można się
    starać
    o wypłatę ekwiwalentu na podstawie aktu urodzenia dziecka w opiece
    społecznej

    -------
    Pozdrawiam
    Cywil