PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla kobiet

  • 1. Data: 2002-04-11 19:44:13
    Temat: praca dla kobiet
    Od: <b...@p...onet.pl>

    czes mam na imie edgar i mam na was ochote, tesknie za cieplem, ktorego mi
    terez bardzo brakuje, chce miec kogos do kogo bede mogl sie przytulic, nie
    jestem jakims tam zbokiem, po prostu brak mi ciepla
    jesli chcesz byc ze mna:tulic sie i trzymac mnie za reke to namiary na mnie
    znajdziesz na stronie http://www.edgar.any.pl
    pozdrawiam i licze na kontakt z jakas fajna foka

  • 2. Data: 2002-04-11 23:25:49
    Temat: Re: praca dla kobiet
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > znajdziesz na stronie http://www.edgar.any.pl
    > pozdrawiam i licze na kontakt z jakas fajna foka

    poszukaj ciepła na

    www.gorace.panienki.prv.pl

    ;o)))

    tomek

  • 3. Data: 2002-04-12 00:18:58
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > poszukaj ciepła na
    >
    > www.gorace.panienki.prv.pl

    a w ogóle to ciekawa strona, warto zobaczyć (naprawdę, to nie to co myślicie
    ;P )

    tomek

  • 4. Data: 2002-04-12 07:40:10
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mnie
    > znajdziesz na stronie http://www.edgar.any.pl
    > pozdrawiam i licze na kontakt z jakas fajna foka

    Ale obwies

    PLONK

  • 5. Data: 2002-04-12 08:31:03
    Od: k...@p...onet.pl (Korzon)