PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla informatykow na fakture.

  • 11. Data: 2002-03-13 14:53:59
    Temat: Re: praca dla informatykow na fakture.
    Od: "math" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    dostałem coś takiego w odpowiedzi na ogłoszenie o pracę:

    "Szanowny Panie

    bardzo serdecznie dziekujemy za przesłane CV.
    Jesteśmy zainteresowani Pana kandydaturą.
    Zanim zaprosimy Pana na rozmowę wstępną proszę zapoznać sie z
    następującymi warunkami pracy.

    Godziny pracy: pon-pt od 10.00 do 18.00
    Sobota 10-14

    Obowiązki:
    - obsługa klienta i przyjmowanie telefonów do naprawy
    - odbior i przywóz telefnów z Punktow Sprzedazy na terenie Łodzi
    - praktyka w serwisie i przyuczanie Pana do zawodu serwisanta telefonow
    komorkowych

    Na dzień dzisiejszy (wstepnie) możemy zaproponować Panu 300 zł
    miesiecznie. Do tej pensji wchodzi rownież prowizja od sprzedanych
    telefonow dla klientow biznesowych. Szczegoly podczas rozmowy

    Jezeli jest Pan zainteresowany nasza propozycją prosze o potwierdzenie
    e-mailem. Zaproponujemy Panu termin rozmowy wstępnej
    [ciap]"

    Co o tym sądzicie?

  • 12. Data: 2002-03-13 14:56:24
    Od: "math" <g...@p...onet.pl>

    "<>" napisał(a):

    > Czy ktos byl na winobraniu we Francji i moze mi powiedziec mniej wiecej, ile
    > kasy mozna przywiezc do Polski ?
    > Np. gdybym chcial cale wakacje tam byc (3 miesiace)
    >
    > pozdrowienia

    Z tego co wiem winogrona dojrzewają w okolicy września i października

  • 13. Data: 2002-03-13 15:11:44
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Sylwester Kacprzyk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na dzień dzisiejszy (wstepnie) możemy zaproponować Panu 300 zł
    > miesiecznie. Do tej pensji wchodzi rownież prowizja od sprzedanych
    > telefonow dla klientow biznesowych. Szczegoly podczas rozmowy

    jestes uczniem podstawówki .... czy robota na czarno? ....
    ale IMO szukaja jelenia.... [wyzyjesz za 300 zł?]

  • 14. Data: 2002-03-13 15:30:18
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    "Sylwester Kacprzyk" <l...@g...pl> wrote in message

    > Jak czytałem tą odpowiedź nie wiedziałem czy się śmiac czy płakać.
    > Mam wyższe wykształcenie. Świeżo po studiach.

    może powinni napisać, że proponują ci darmowy staż, za który nawet nie
    musisz zapłacić....

    pozdrówka, Slavo

  • 15. Data: 2002-03-13 15:56:03
    Od: "math" <g...@p...onet.pl>

    > Dokladnie! Jeszcze mozna w Warszawie, Frankfurcie, Zachodnie US,
    > Zabolandia...

    Fajnie, ale kazdy z tych krajow jest pograzony w recesji i obecnie kazda firma
    wymaga kilku lat doswiadczenia, co od razu po studiach jest nie mozliwe do
    zrealizowania, jesli w czasie studiow sie wogole nie pracowalo...

  • 16. Data: 2002-03-14 08:04:27
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Michał M." <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A właściwie czemu mamy być "murzynami" dla niemców? Już teraz tak
    jest...

    Od niepamiętnych czasów tak jest.
    Do geografii, Cię nie namawiam, ale jeśli myślisz poważnie o rozwoju,
    nie zaniedbaj ekonomii. Jeśli nie chcesz do końca życia być murzynem
    - koderem, pomyśl o zarządzaniu - przynajmniej na poziomie projektów
    informatycznych. Zwłaszcza, że w otoczeniu zawsze pojawa się ktoś
    młodszy,
    zdolniejszy, nieobarczony przestarzałymi metodami (...) - tu wpisz
    dowolna
    dziedzinę.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 17. Data: 2002-03-14 21:41:35
    Od: "Krzysiek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a6plj9$k84$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "math" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na tej grupie było to już wałkowane ze 100 razy.
    > Rozwiązanie to nie jest żadnym modelem tylko smutną koniecznością czasami
    > wymuszaną przez pracodawców, oraz czasami przyjmowaną entuzjastycznie
    przez
    > "narwańców" nie zdajacych sobie sprawy z konsekwencji.
    > Zobacz archiwum grupy. Stosunek zalet do wad jest jak 1 do 10.
    >
    > Pozdrawiam
    > Wiesiek

    zgadzam sie z przedmowca!!!!
    opowiem o swoim przypadku, zgodzilem sie na zalozenie
    formy i fakturowanie. Wszystko bylo pieknie i wspaniale.
    Zaczelo sie niewinnie od przeciagania platnosci, przez ostatnie
    trzy miesiace a potem rozmowa - ze firma musi ograniczyc koszty
    i czy zgadzam sie na redukcje pensji o 50%. Nie zgodzile sie, a
    w konsekwencji odpowiedz brzmiala " Byl Pan byla umowa, nie na
    Pana nie ma umowy" Do tej pory nie dostalem pensji za ostatnia podpisana
    fakture, za ktora podpowiadam musialem zaplacic Vat i pod. dochodowy
    Moge sprawe ciagnac w sadzie cywilnym, ale czy wa.....
    Lepiej zapomniec i zaczac od nowa.

    pozdrawiam
    KrzYniO