PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca czy godność...?

  • 11. Data: 2004-07-05 19:19:59
    Temat: Re: praca czy godność...?
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    Newsy wrote:

    > Użytkownik "Kicek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > swej

    > W DOMU ???? - pozdro K....

    z MOJEJ i niczyjej innej kieszeni, nie mam kasy, często pożyczam, ale daje
    rade, czasem jak każdy potrzebuje wspracia, nigdy nie kradne aby przeżyć...

    --
    Tasior gg#3227497
    registered linux user: #358444

  • 12. Data: 2004-07-05 19:20:36
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    Przemek Kotowski wrote:

    > Zależy od tego ile masz do stracenia

    pracując na czarno za 600-800 chyba niewiele...

  • 13. Data: 2004-07-05 19:23:02
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    Pawel A. wrote:

> [...]
    > jest
    > dłuższe pozostawanie bez środków do życia. Nie wspominam już o
    > skrajnościach w rodzaju ludzi grzebiących w śmietnikach czy klienteli
    > opieki społecznej. Ale gdybyś parę mieszięcy był bez pracy, oszczeności na
    > koncie znikały błyskawicznie, a ty zastanaiałbyś się, czy starczy ci na
    > rachunki za nastepny miesiąc to sądzę, że nieco zrweidowałbyś swoje
    > poczucie godności. Jestem niemal pewnien, że potem nie miał byś
    > wątpliwości, że przyjście do pracy jest jednak ważniejsze od oddechu po

    swoją krytykę ująłeś w słowa możliwe do przyjęcia, masz racje, podoba mi sie
    twoja wypowiedź :)

  • 14. Data: 2004-07-05 22:47:22
    Od: "tomaso" <t...@p...onet.pl>

    Tasior. Dobrze, ze nie podpisujesz tego wszystkiego nazwiskiem, bo u kazdego
    kto to przeczytal bylbys spalony jako pracobiorca.
    Praca to nie jest miejsce sluzace pracownikowi do udowadniania sobie i innym
    jaki to on jest wazny i godny. Pierdolnac wszystko i nie przyjsc wiecej do
    roboty to oczywiscie najlatwiej, tyle ze wtedy jest sie tym przegranym.
    Looserem, ktory nie wart jest szacunku.
    Na szcunek pracodawcy trzeba sobie zapracowac, nieraz zaciskajac zeby a nie
    kozaczyc za kazdym razem jak ci cos nie pasuje. Tak moga robic ci ktorzy
    maja jakas pozycje lub sa trudno zastepowalnymi specjalistami a nie kolesie
    od tachania skrzynek z rybami.

  • 15. Data: 2004-07-06 05:07:29
    Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl>

    Tak trzymaj chłopie ;) Umowa o pracę na gębe to nie umowa (brak ZUSów i
    innych składek), a w d* włazić przez całę życie to żenada. A na emeryturce
    pod kościołem stać? Też się spotkałem z pracodawcami dla których to
    zatrudnienie kogoś to wielka łaska z ich strony i powinienem im oddać cały
    swój wolny czas. Niestety wielu nie zdaje sobie sprawy, że pracownik to
    ktoś, kto zarabia dla swoich szefów na chleb biorąc jedynie część z obrotów.
    To nie tak, że pracodawca płaci za pracownika tylko pracownik zarabia na
    pracodawce. Tak samo sobie nie zdają sprawy z tego, że pracuje się dla
    lepszego bytu w życiu prywatnym a nie żyje po to aby oddać im prywatność.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 16. Data: 2004-07-06 05:08:42
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    tomaso wrote:

> [...]
    > nie kozaczyc za kazdym razem jak ci cos nie pasuje. Tak moga robic ci
    > ktorzy maja jakas pozycje lub sa trudno zastepowalnymi specjalistami a nie

    zgadza sie, dzieki za opinie..:)

  • 17. Data: 2004-07-06 05:43:45
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Tak samo sobie nie zdają sprawy z tego, że pracuje się dla
    > lepszego bytu w życiu prywatnym a nie żyje po to aby oddać im prywatność.

    Pracodawcy to tylko jedna ze stron wolnego (prawie) rynku i tak samo dbają o
    swoje interesy jak ty idąc do sklepu.
    Walka na rynku (także pracy) można porównać do wiszenia na drucie nad
    przepaścią. Jak się nie utrzymasz i spadniesz to będzie jasne, że cię sępy
    rozdziobią, ale czy to będzie ich wina, że jesteś cienki w rękach?
    Wytłumacz tym sępom zanim spadniesz, że nie przesiadywałeś do wieczora na
    siłowni, bo chciałeś mieć życie prywatne.

    andrzej

  • 18. Data: 2004-07-06 06:23:21
    Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wytłumacz tym sępom zanim spadniesz, że nie przesiadywałeś do wieczora na
    > siłowni, bo chciałeś mieć życie prywatne.

    Praca bez umowy, składek itp. itd. to spadanie ;)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 19. Data: 2004-07-06 07:10:03
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    > Praca bez umowy, składek itp. itd. to spadanie ;)

    Zgadza się, ale co to za pocieszenie z jakiego powodu spadasz.
    Po prostu lajf był i będzie zawsze brutal i trzeba cały dzień mysleć o
    odżywianiu sie i ćwiczeniu a nie łudzić się, że socjalistycznna ojczyzna
    zapewni miękki upadek i pozwoli się znowu wspiąć na góre.

    Ci co na to liczą wcześniej czy później skończą jako odchody sępów.
    Inną sprawą jest, że wielu ludziom to odpowiada, bo to ciepło jest, razem w
    kupie i nic nie trzeba robić tylko się leży.

    andrzej

  • 20. Data: 2004-07-06 09:57:16
    Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl>

    > Inną sprawą jest, że wielu ludziom to odpowiada, bo to ciepło jest, razem
    > kupie i nic nie trzeba robić tylko się leży.

    Tu nie o to chodzi... chodzi o to, aby obie strony gray fair play. A jak kto

    Pozdrawiam
    Przemek