PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca czy godność...?

  • 31. Data: 2004-07-06 22:05:48
    Temat: Re: praca czy godność...?
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    ...nasuneła mi się jeszcze jedna rzecz...
    obraz mojego pracodawcy usupełni fakt: mój "rybi szef" szczyt desptyzmu
    osiągnął, kiedy 3 tygodnie wiedział o moim wezwaniu do sądu i
    stawiennictwie obowiazkowym powiedział ze nie pojade tam. No to mówie ze
    nie moge nie jechać, bo dowalą mi grzywne, albo zamkną na dołek, a on że
    ch*j go to obchodzi... z takim nastawieniem to na marsa na zesłanie...
    już nie wspomne ze prawie zawaliłem semestr przez jakies cholerne ryby.

    --
    Tasior gg#3227497
    registered linux user: #358444

  • 32. Data: 2004-07-09 19:01:36
    Od: "dr.martens" <d...@o...pl>

    W życiu jest tak że większość szefów (miałem paru) chce jechać na twoich plecach
    przy minimalnym nakładzie pracy własnej (można to zrozumieć i tolerować do
    czasu) ale nigdy nie daj się szmacić. Owszem jest bezrobocie ale to nie powód
    żeby robić z siebie bezwolnego barana jak to widzę to myśle sobie, ze za pare
    lat będziemy mieli tu drugie Zimbabwe.
    Pamiętaj to jest tylko praca, możesz ją stracić i możesz znaleźć inną. Jeśli
    stracisz zdrowie (nerwy) nie znajdziesz innej.
    Nie dajmy się zwariować.