PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca chałupnicz - pomocy › Re: praca chałupnicz - pomocy
    From: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca chałupnicz - pomocy
    Date: Thu, 27 Jun 2002 08:46:20 +0200

    Użytkownik "Marta" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:af7uvk$4dj$1@news.tpi.pl...
    > Witam, czy ktoś z was podjął się kiedyś pracy chałupniczej?
    > Wiem że jest wiele nieuczciwych firm, chciałabym podjąć taką pracę.
    > Czy możecie podać mi nazwy sprawdzonych firm? Co myślicie o firmie TOTAL z
    > Warszawy?

    Nie mam takich doswiadczen, jednak slyszalem o naciagaczach.
    Wciskaja Ci jakies polprodukty, kaza za to placic, obiecuja
    odbior pracy wraz z zaplata i ... zero odzewu.

    Badz wiec ostrozna. Polprodukty wez, ale za nic nie
    plac. W koncu firme stac na to, by nie pobierac
    zadnych pieniedzy za polprodukty. Chyba ze
    to jacys naciagacze

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914