PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a zdrowie i wypadek

  • 11. Data: 2010-09-08 15:08:50
    Temat: Re: praca a zdrowie i wypadek
    Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl>

    Órzytkownik "Mordzia" napisał:
    > Pytałeś, kto jest odpowiedzialny za tę sytuację, a to nie jest
    > równoznaczne z wypłacaniem renty.

    ok, dzieki za informacje, rozumiem że kluczowe w tym jet to żeby mieć
    fszystko na piśmie:O)

    > Pardon?

    normalnie badanie pracownicze wygląda tak że pracownik i lekarz tylko się
    widzą wzajemnie, czasami jakieś zdawkowe zdanie wyminią, medyk coś tam
    nagreźda, klepnie pieczątkę i papierek potwierdzający wykonianie badań dla
    pracodawcy jest a pracodawca wypłaca medykowi kase i to fszystko:O)
    sfego czasu pamiętam jak wykonując prawo jazdy musiłem zapłacić kasę za
    badania okulistyczne, zapłaciłem, ale okulisy na oczy nie widziałem, może
    niedowidzę:O)

    >Jeśli jest chora, to niech znajomy idzie ponownie do lekarza, a najlepiej
    >kilku, żeby porównać diagnozy.

    ok, pszekaze mu, ja osobiści to jeszcze w życiu u takiego lekaża nie byłem,
    to nawet nie wiem czy się chodzi gdzie się chce, do koog chce i ile razy
    chce, czy może tam gdzie jest się zapisanym i do tego do koog jest się
    zapisanym, w każdym razie wiem jedynie że jeśli znajomy chciałby się zbadać
    prywatnie to musiał by niezłą kasę wybulić na wysoce specjalistyczne badania
    i tych specjalistuf, i jeśli wyjdzie że noga chora to może liczyć na zwrot
    tej kasy i od koog?:O)

  • 12. Data: 2010-09-10 20:32:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl>

    > Wiem. To w miarę normalne, rutynowe badanie przez kilku kolejnych lekarzy
    > różnych specjalności.

    To chyba jak się jest pilotem wojskowym

    > Jedną z jego ważniejszych części jest wywiad. OIDP to podpisywałem jakieś
    > oświadczenie, że wszystkie informacje, jakie podałem podczas wywiadu są
    > zgodne z rzeczywistością.

    Nie z rzeczywistością tylko z tym co Ci wiadomo. Wiesz w jakich jednostkach
    mierzy się ciśnienie ?

    > Pozostawię bez komentarza. Może warto wybrać inną przychodnię?

    Znaczy kto ma wybrać ? Pacjent jest kierowany przez pracodawcę do przychodni
    pracodawcy.