PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycjonowanie stron www

  • 11. Data: 2006-12-05 19:55:01
    Temat: Re: pozycjonowanie stron www
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    "za 'fachowe' jakieś20x
    więcej, a efekt będzie taki sam.
    "

    chyba dalej nie wiesz co to pozycjonowanie
    :]

  • 12. Data: 2006-12-06 11:35:31
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    zasit napisał(a):
    > sam czlowieku jestes wielka sciema
    > wejdz na porzadne forum http://forum.optymalizacja.com/ usiad porzadnie w
    > swoim nocniczku i popros mame aby ci to przeczytala
    > Jak przeczytasz 300 post to puknij sie w glowe ze jestes taki glupi.
    > :]

    szkoda czasu, wejdź se lepiej na:
    http://www.google.com/support/webmasters/?hl=pl

    i jeszcze jedno, google znajduje strony, które zawierają interesujące
    mnie treści, a nie strony, które są wypozycjonowane. Więc jebnij się w
    łeb i zobaczysz od razu zmądrzejesz.

  • 13. Data: 2006-12-06 16:18:25
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    I jeszcze jedno, google znajduje strony, które zawierają interesujące
    mnie treści, a nie strony, które są wypozycjonowane.

    ta jasne widze ze lekturka http://forum.optymalizacja.com/ nie przeczytana

    Sam sie jebnij.

  • 14. Data: 2006-12-06 16:30:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <h...@b...pl> napisal(a):

    > szkoda czasu, wejdź se lepiej na:
    > http://www.google.com/support/webmasters/?hl=pl
    >
    > i jeszcze jedno, google znajduje strony, które zawierają interesujące
    > mnie treści, a nie strony, które są wypozycjonowane.

    Tak, tak ;-)
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2006-12-06 16:48:47
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 6 Dec 2006 17:18:25 +0100, zasit <z...@w...pl>
    w <el6qgg$j7g$1@news.wp.pl> napisał:

    > I jeszcze jedno, google znajduje strony, które zawierają interesujące
    > mnie treści, a nie strony, które są wypozycjonowane.

> [...]

    Gratuluję.
    Dzięki poziomowi i umiejętnościom technicznym masakrowania cytatów udało
    ci się spozycjonować po tamtej stronie filtra.

    Fora są dla mięczaków którzy mają problem z usenetem.

    ja czyli jakub
    Revoke.