PracaGrupypl.praca.dyskusje › poznan-praca

  • 1. Data: 2004-12-01 09:25:53
    Temat: poznan-praca
    Od: "karolka" <k...@w...pl>

    Wlasnie jestem na wypowiedzeniu i pilnie poszukuje pracy.Absolwentka prawa,
    znajomosc angielskiego, komputera, dosiwadczenie zawodowe

  • 2. Data: 2004-12-01 10:52:26
    Temat: Re: poznan-praca
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "karolka" <k...@w...pl> wrote in message
    > Wlasnie jestem na wypowiedzeniu i pilnie poszukuje pracy.Absolwentka
    prawa,
    > znajomosc angielskiego, komputera, dosiwadczenie zawodowe

    to tylko subiektywna sugestia:
    znajomosc angielskiego - na jakim poziomie, w mowie i pismie, business
    correspondence (tak, nie)
    komputer - eeee.... tzn? programowanie w C++? obsluga XP i / lub pakietu
    Office? zarzadzanie siecia w malej/duzej/firmie mleczarskiej / doradczej w
    dziedzinie... / cukrowni / etc
    doswiadczenie zawodowe x letnie w dziedzinie...

    marek