PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nr referyncyjny

  • 1. Data: 2004-11-30 21:47:21
    Temat: Nr referyncyjny
    Od: user <u...@m...one.pl>

    Witam
    Mam pytanie czy w liscie motywacyjnym podaje sie nr referencyjny ?
    czy wystarczy jak wpisze to w temacie e-maila
    kaza wyslac CV list motywacyjny ze zdjeciem,koniecznie podajac nr
    referencyjny.. i wlasnie mam dylemat czy w liscie wpisywac ten nr czy
    tylko w topicu
    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-11-30 22:39:05
    Temat: Re: Nr referyncyjny
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

> [...]
    > kaza wyslac CV list motywacyjny ze zdjeciem,koniecznie podajac nr
    > referencyjny.. i wlasnie mam dylemat czy w liscie wpisywac ten nr czy

    Ja go zawsze wpisuje w liscie motywacyjnym, pod swoim adresem

  • 3. Data: 2004-11-30 22:45:07
    Od: "Dawid" <d...@i...pl>

    a co to jest ten numer hhe eh nie smiejcie sie!!! :)
    pozdro all

  • 4. Data: 2004-12-01 08:36:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 23:39:05 +0100, jaQbek <a...@n...koncu.postu>
    napisał:

    > Ja go zawsze wpisuje w liscie motywacyjnym, pod swoim adresem

    Ja wpisuje w naglowku LM nad adresem fimy (nr ref + stanowisko)
    W temacie maila podaje nr ref i stanowisko oraz moje nazwisko.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-12-01 19:57:46
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Mam pytanie czy w liscie motywacyjnym podaje sie nr referencyjny ?

    ja zawsze podaje i w liscie i w cv! w liscie na jakie stanowisko + nr ref. i
    w cv tyz!
    pzdr