PracaGrupypl.praca.dyskusje › powod zmiany pracy

  • 1. Data: 2004-11-16 16:57:53
    Temat: powod zmiany pracy
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    Witam!
    Zostalem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna i w zwiazku z tym mam jedno
    pytanie. Jak najlepiej uargumentowac chcec zmiany pracy? Ubiegam sie na
    podobne stanowisko na ktorym pracuje aktualnie tylko ze w innej firmie. Co
    najlepiej powiedziec aby nie brzmialo to jak jakis frazes i bylo w miare
    wiarygodne? :) Osobiscie licze na lepsza kase ale o tym chyba nie wypada
    mowic ;).

    Pozdro
    Telemah

  • 2. Data: 2004-11-16 17:05:50
    Temat: Re: powod zmiany pracy
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    telemahos w news:cndblm$8nq$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Osobiscie licze na lepsza kase ale o tym chyba
    > nie wypada mowic ;).

    Dlaczego nie wypada, skoro o to chodzi? Później jak Cię przyjmą, ale za taką
    samą kasę, albo mniejszą to co? ;-) Przecież podstawowym celem pracy nie
    jest zajęcie sobie czasu na kilka godzin dziennie, ale właśnie zdobycie
    środków do życia. Przynajmniej takie mam wrażenie :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2004-11-16 17:10:57
    Od: "Tomek" <i...@s...com>

    Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    [...]
    > Osobiscie licze na lepsza kase ale o tym chyba nie wypada
    > mowic ;).

    Kiedyś trzeba powiedzieć o kasie. Poza tym to zupełnie naturalne, że
    lepsze pieniądze są jednym z czynników motywujących do ubiegania się o
    stanowisko w innej firmie (jeśli masz informacje, że dana firma lepiej
    płaci). BTW możesz wspomnieć o np. większych szansach na awans w nowej
    firmie, możliwościach rozwoju itp.

    --
    <tomek>
    gg 1370101

  • 4. Data: 2004-11-16 18:09:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 16 Nov 2004 17:57:53 +0100, "telemahos"
    <t...@w...pl> zakodował:

    >podobne stanowisko na ktorym pracuje aktualnie tylko ze w innej firmie. Co
    >najlepiej powiedziec aby nie brzmialo to jak jakis frazes i bylo w miare
    >wiarygodne?

    Prawdę (pod warunkiem, że nie będzie to obrzucanie poprzedniego
    pracodawcy błotem).
    Czemu się wstydzisz pieniędzy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-11-16 20:57:19
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Co

    brak możliwości dalszego rozwoju (szkolenia, awanse itp)
    spokojnie bez negowania poprzedniego pracodawcy

    rafal

  • 6. Data: 2004-12-19 22:42:26
    Od: "dannyp" <n...@t...mm.pl>

    Każda nawet największa firma szuka nowych rynków zbytu, nisz rynkowych i
    szans rozwoju.. po co żeby zwiększać swoje dochody a przez to wartość samej
    siebie. Przecież zwykły człowiek funkcjonuje na podobnej zasadzie z tą
    różnicą, że naszym "produktem" jest nasza praca. Nigdy nie waham się mówić
    tego na rozmowie kwalifikacyjnej - pomaga

    Pozdro Danny