PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie a zatrudnienie.

  • 1. Data: 2004-11-16 15:00:52
    Temat: Zwolnienie a zatrudnienie.
    Od: "PanK olo R" <colour(WYTNIJ)@o2.pl>

    Witam !
    Własnie odchodzę ze starej pracy , i wykorzystuję zaległy urlop. Nowy
    pracodawca chce mnie zatrudnić już podczas mojego urlopu.
    Kadrowa w mojej obecnej pracy nie chce mi wystawić świadectwa pracy bo
    stusunek pracy kończy mi się 30 listpada.
    W nowej pracy chciałbym zacząć od 22 listopada i pracować podczas urlopu ,
    ale tu kadrowa twierdzi że nie może mnie zatrudnić bez świadectwa pracy.

    Jestem już cały głupi.

    Ratunku !

  • 2. Data: 2004-11-16 15:05:31
    Temat: Re: Zwolnienie a zatrudnienie.
    Od: "MAJSTER_OF_OOOOZ" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    > ale tu kadrowa twierdzi ?e nie mo?e mnie zatrudniae bez ?wiadectwa pracy.
    >
    > Jestem ju? ca?y g?upi.

    moze... u nowego pracodawcy zatrudnij sie na umowe o dzielo;)
    oczywiscie na ten okres kiedy nie bedziesz mial swiadectwa.
    ale swoja droga wydaje mi sie, ze ona strasznie sciemnia;)

    ---

  • 3. Data: 2004-11-16 15:05:48
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "PanK olo R" <colour(WYTNIJ)@o2.pl> napisał w wiadomości
    > W nowej pracy chciałbym zacząć od 22 listopada i pracować podczas urlopu ,
    > ale tu kadrowa twierdzi że nie może mnie zatrudnić bez świadectwa pracy.

    Oczywiscie, ze moze. Swiadectwo pracy na poczatek do niczego nie bedzie
    Ci/jej potrzebne jesli od razu na urlop nie planujesz isc. IMO zwykle
    czepialstwo.

    m.

  • 4. Data: 2004-11-16 15:21:05
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-16, PanK olo R <c...@o...pl> wrote:
    > W nowej pracy chciałbym zacząć od 22 listopada i pracować podczas urlopu ,
    > ale tu kadrowa twierdzi że nie może mnie zatrudnić bez świadectwa pracy.
    Po pierwsze: nieco ryzykowne, bo pracodawca może Cię zawsze ściągnąć
    z urlopu.
    Po drugie: kadrowa ściemnia. Świadectwo pracy potrzebne jest pracodawcy
    w dwóch celach: a) sprawdzić, czy nie Cię nie wylali dyscyplinarnie;
    b) naliczyć czas pracy do urlopu.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "przecież pani mówiłem, że tył jest od drugiego pułku, a przód od biedronki"
    /krakowski taksówkarz/

  • 5. Data: 2004-11-16 23:00:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cndv9i$20s$1@panorama.wcss.wroc.pl Jotte