PracaGrupypl.praca.dyskusje › elementy listu motywacyjnego??

  • 1. Data: 2005-11-03 21:47:14
    Temat: elementy listu motywacyjnego??
    Od: "jeendrek24" <c...@W...onet.pl>

    witam

    mam pytanie,
    wypada umiescic w liscie motywacyjnym zdanie nawiązujące do hobby, ktore to
    zaszczepione zostalo mi przez ojca w dziecinstwie? oczywiscie chodzi o
    branze zwiazana z moim hobby ???

    pozdrawiam
    jeendrek

  • 2. Data: 2005-11-03 21:52:07
    Temat: Re: elementy listu motywacyjnego??
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > wypada umiescic w liscie motywacyjnym zdanie nawi?zuj?ce do hobby, ktore to
    > zaszczepione zostalo mi przez ojca w dziecinstwie? oczywiscie chodzi o
    > branze zwiazana z moim hobby ???

    Jak rozumiem chodzi o branze windykacyjną i umiejetnosc posługiwania sie
    kijem bejsbolowym ?

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-11-07 14:28:37
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jak rozumiem chodzi o branze windykacyjną i umiejetnosc posługiwania sie
    > kijem bejsbolowym ?

    Ależ dlaczego?
    Zamiłowanie np. do zbierania znaczków pomaga w sprzedawaniu tychże na
    poczcie.

    EWa