PracaGrupypl.praca.dyskusje › portale o emigracji, praca poza krajem itp.

  • 1. Data: 2008-02-12 15:22:08
    Temat: portale o emigracji, praca poza krajem itp.
    Od: "Magda" <m...@p...onet.eu>

    Cześć wszystkim

    Ostatnio szukałam w internecie informacji dotyczących możliwości pracy Polaków
    zagranicą. Oczywiście takich stron jest bardzo wiele. Zaskoczyło mnie jednak,
    że nie ma jakiegoś jednego dużego portalu o emigracji Polaków, w tym głównie
    tej zarobkowej, o pracy Polaków zagranicą itp. Owszem, jest wiele stron dla
    Polaków pracujących w Anglii, Irlandii, parę stron dla pracujących w Hiszpanii,
    Włoszech, Skandynawii, w Niemczech. Także kilka dotyczącej np. USA, Kanady a
    nawet Australii. Jednak strony te są na ogół bardzo rozproszone, mają mały
    ruch, są rzadko aktualizowane. Chociaż oczywiście są wyjątki.

    Może ktoś z was tutaj zna jakiś dobry portal (vortal) dotyczący ogólnie pracy
    Polaków zagranicą i nowej emigracji? Ale nie chodzi mi o stronę dotyczącą tylko
    jednego kraju tylko właśnie ogólną. Najlepiej z jakimś popularnym forum.

    Pozdrawiam
    Magda Fils

  • 2. Data: 2008-02-12 20:15:25
    Temat: Re: portale o emigracji, praca poza krajem itp.
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Magda wrote:
> [...]
    > jednego kraju tylko właśnie ogólną. Najlepiej z jakimś popularnym forum.

    A na Gazecie już byłaś?
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/0,67527.html

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 3. Data: 2008-02-13 18:09:03
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    http://polonia.wp.pl/

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej