PracaGrupypl.praca.dyskusjepogaduszki w pracy › pogaduszki w pracy
    From: "robert" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pogaduszki w pracy
    Date: Sat, 6 Jul 2002 09:23:59 +0200

    pracuje w firmie komputerowej i do komunikacji miedzy poszczegolnymi osobami
    (zarowno na potrzeby firmy jak i prywatne) uzywam programu gadu-gadu,
    ktorego mam zabezpieczonego haslem, rowniez na programie Outlook Express
    dodalem swoja tozsamosc i sciagam sobie poczte........moje pytanie brzmi....
    czy moj szef ma pelne prawo do wgladu zarowno moich wiadomosci jak i calego
    archiwum gadu-gadu?? te programiki zabezpieczylem na haslo przed wejsciem
    osob niepowolanych, ale co mam zrobic, jak szef zazada ode mnie podania
    hasla, bo bedzie chcial sobie poczytac archiwum wiadomosci???
    jakie sa wasze zdania na ten temat??
    pozdrawiam
    robert