eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepogaduszki w pracy › Re: pogaduszki w pracy
  • Data: 2002-07-08 07:46:34
    Temat: Re: pogaduszki w pracy
    Od: "WWTech" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    "Marcin" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:agb6rm$p62$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > A jak ma sie do tego przepis Rozporzadzenia Ministra Pracy w sprawie
    > bezpieczenstwa i higieny pracy na stanowiskach wyposazonych w monitory
    > ekranowe (1 XII 1998 r., Dz.U. 148, poz. 973): "Przy projektowaniu,
    doborze
    > i modernizacji oprogramowania, a takze przy planowaniu wykonyania zadan z
    > uzyciem ekranu monitora pracodawca powninien uwzgledniac w szczegolnosci
    > nastepujace wymagania: (...) e) bez wiedzy pracownika nie mozna dokonywac
    > kontroli jakosciowej i ilosciowej jego pracy"
    > Czy mozna ten przepis tu zastosowac?

    Przy maximum dobrej woli ze strony pracodawcy:
    (p-d pracodawca, p pracownik)
    P-d oglasza kontrole. P sie zgadza, p-d znajduje cos, czego nie powinno tam
    byc, p wylatuje za marnotrawienie zasobow firmy (sprzetu i czasu). P sie nie
    zgadza, p wylatuje za odmowe.
    O ile wogole p moze odmowic. A z tego co wiem nie moze.

    Innymi slowy, ten przepis w praktyce nie wnosi nic.

    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    Pzdr, WWTK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.07.02 16:19 Yoan

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1