PracaGrupypl.praca.dyskusje › pogadajmy o europie

  • 1. Data: 2016-06-02 17:48:31
    Temat: pogadajmy o europie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pogadajmy o pomyśle euro-gówna: zablokować całe dotacje dla Polski pod
    rządami PiSu... pogadajmy!

  • 2. Data: 2016-06-02 21:20:19
    Temat: Re: pogadajmy o europie
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > pogadajmy o pomyśle euro-gówna: zablokować całe dotacje dla Polski pod
    > rządami PiSu... pogadajmy!

    Chcesz brać pieniądze z euro-gówna? Europejskie pieniądze?
    A fe... Jesteś obrzydliwy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-06-03 16:38:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a kto pisał, że ja...
    ja to jestem inny przypadek, nie dostałem bo nie zasłużyłem...
    tajemnicza ta wolna europa...

  • 4. Data: 2016-06-03 16:47:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a słyszałeś Piotrek, że Antonii jako pierwszy mówi mi wyraźne nie?
    pewnie powie zaraz donaldowi i hannie tak... ech...

  • 5. Data: 2016-06-03 19:15:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kurw... po zesrało się "fejsbuk czeka" i normalnie zmiażdżyło
    wszystkich co źle zagłosowali...

  • 6. Data: 2016-06-03 22:50:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    europa ogłosiła, że ten, że ja jestem z europy i głosowałem na platformę
    obywatelską... o jejejjjjj... (jak to się Piotrek nazywa?)

  • 7. Data: 2016-06-04 00:41:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > europa ogłosiła, że ten, że ja jestem z europy i głosowałem na platformę
    > obywatelską... o jejejjjjj... (jak to się Piotrek nazywa?)

    Choroba psychiczna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2016-06-04 17:14:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bystrzak,

    czyli główna dyrektywa kcue
    i naczelna wytyczna działalności tuska i gronkiewicz waltz...

    liczę, że kiedyś może o tym pogadamy w szerszym powskim gronie ekspertów...