PracaGrupypl.praca.dyskusje › sukcesem w po (#209)

  • 1. Data: 2016-06-02 17:47:42
    Temat: sukcesem w po (#209)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    inicjatywa obywatelska, wymyśliłem jak można zaatakować koalicję po/eu!

    można przeprowadzić atak polegający na publikowaniu procedur (tak
    skrajnie zatajanych przez koalicję po/eu dla której było to priorytetem)
    pozyskiwania grantów z euro-gówna... dzięki temu Każdy będzie mógł
    zyskać, a nie tylko przydupasowi kolesie tuska i gronkiewicz waltz,
    wizualizując najgorszy scenariusz koalicji po/eu, czyli stan w którym
    PiS będzie miał pieniądze...

  • 2. Data: 2016-06-02 21:18:12
    Temat: Re: sukcesem w po (#209)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    >
    > można przeprowadzić atak polegający na publikowaniu procedur (tak
    > skrajnie zatajanych przez koalicję po/eu dla której było to priorytetem)

    Ale żeś wymyślił... no, no, no...
    Dla potrafiących czytać nigdy nie były tajne :)

    > dzięki temu Każdy będzie mógł
    > zyskać,

    Tylko ci, którzy potrafią czytać. Tobie to nie grozi :)

    > a nie tylko przydupasowi kolesie tuska i gronkiewicz waltz,
    > wizualizując najgorszy scenariusz koalicji po/eu, czyli stan w którym
    > PiS będzie miał pieniądze...

    A wystarczyłoby nauczyć się czytać...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr