PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwaśniewski wzór demokraty

  • 1. Data: 2016-06-04 19:52:30
    Temat: kwaśniewski wzór demokraty
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no kwaśniewski ponoć demokrację ma w sercu, dziwne, bo ja zawsze
    myślałem, że ten działacz po/eu to demokrację ma w dupie, czyli miejscu
    którego stara się używać zamiast mózgu... ale może ja się mylę...

    chciałem porozmawiać o demokracji, czy Ktoś tu może mi wyjaśnić na czym
    polega brak demokracji za rządów PiSu? chciałbym się w końcu dowiedzieć
    dlaczego po/eu to demokracja, a PiS to już nie... na czym to polega? nie
    znam się na polityce zupełnie, ale chciałbym z ciekawości wiedzieć...

  • 2. Data: 2016-06-05 16:03:48
    Temat: Re: kwaśniewski wzór demokraty
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest pierwsza mglista przymiarka o czym to mówią demokraci kwaśniewski i
    komorowski oraz koder z kolczykiem w dupie...

    podobno jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, platforma
    europejska wymusza interpretację, że jak PiS dostaje pieniądze to jest
    atak na demokrację, natomiast jak po/eu dostaje to jest wolność
    demokracja i wyzwolenie...

    no co Wy na to?

    P.S.
    do kodera, czy ten kolczyk w dupie to nie przeszkadza fanom w całowaniu
    lidera w dupę?

    P.S.2
    coś bolek nie zabiera głosu, czyżby jego teczka mowę mu odjęła?

  • 3. Data: 2016-06-05 16:53:48
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > że jak PiS dostaje pieniądze to jest
    > atak na demokrację

    Nie, to jest (uważaj będzie trudne słowo) hipokryzja.

    > P.S.
    > do kodera, czy ten kolczyk w dupie to nie przeszkadza fanom w całowaniu
    > lidera w dupę?

    A pytasz, bo szukasz odmiany i chciałbyś się dowiedzieć jaka jest różnica?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2016-06-05 16:55:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>