PracaGrupypl.praca.dyskusjepodbijanie delegacji › podbijanie delegacji
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: podbijanie delegacji
    Date: Wed, 13 Aug 2003 09:07:53 +0200

    Zastanawiam się skąd się bierze niechęć urzędników do podbijania delegacji,
    która w dodatku wydaje się nasilać. Dość dużo jeżdżę po terenie, a w
    przypadku delegacji samochodem prywatnym na trasie dłuższej niż 200km
    pracodawca wymaga pieczątki. I prawie zawsze są z tym problemy. Urzędnicy
    pocztowi czy UG prośby o podbicie delegacji zwykle "załatwiają odmownie".
    Szczytem są sytuacje (miałem z dwa razy, kilku kolegów też o tym
    opowiadało), kiedy urzędnik, u którego coś załatwiałem (ma pieczątkę z
    adresem instytucji) z delegacją odsyła mnie np. do sekretariatu gdzie słyszę
    "a ja nie wiem czy pan tu jest służbowo." lub/i jestem legitymowany, zęby
    sprawdzić czy aby delegacja na pewno jest na mnie..Oczywiście w większości
    wypadków nie ma nawet co marzyć o wpisaniu obok pieczątki daty i parafki. W
    rezultacie zdarza się, że na rozliczanych delegacjach są pieczątki sklepów
    monopolowych, barów, itp. - nawet zaczęliśmy w pracy robić "kolekcję" co
    bardziej oryginalnych potwierdzeń.

    Czy jakiś czytający grupę urzędnik może mi wyjaśnić przyczynę tej niechęci?
    Przecież podbijając delegację nic nie ryzykują ..