PracaGrupypl.praca.dyskusje › po wychowawczym

  • 1. Data: 2002-12-15 18:51:12
    Temat: po wychowawczym
    Od: "Agnieszka" <j...@w...pl>

    Przez 2 lata byłam na urlopie opiekuńczym, w tym roku zagapiłam się i
    przeoczyłam teremin złożenia kolejnego wniosku o urlop. Szef nie chce mnie
    przyjąć do pracy, ponieważ jak moowi, nie ma juz mojego stanowiska pracy,
    proponuje rozwiąznie umowy za porozumieniem stron. Nie zgadzam się, ponieważ
    wtety nie przysługuje mi prawo do zasiłku dla bezrobotnych. Powinien przyjąć
    mnie na miesiąc do pracy, dać miesięczną odprawę i zwolnić- zgodnie z
    prawem. Jestem gotowa zrezygnować z tego na korzyść rozwiązania umowy z winy
    pracodawcy. W końcu to on nie może mnie przyjąć z powrotem do pracy. Jakie
    są konsekwencje przeoczenia terminu złożenia podania o urlop opiekuńczy nad
    dzieckiem ?