PracaGrupypl.praca.dyskusje › formalnosci przy zatrudnieniu

  • 1. Data: 2002-12-15 20:19:21
    Temat: formalnosci przy zatrudnieniu
    Od: "tpi.news.pl" <w...@w...pl>

    Witam

    Wreszcie znalazlem prace .Jakie musze zalatwic formalnosci na poczatek ?

    Tzn jakie dokumenty musze przedlozyc pracodawcy ?(badania od lekarza , cos z
    urzedu pracy )? Mam statut absolwenta(moze pracodawca bedzie mial z tego
    jakis profit -jak sie za to zabrac ?) . Nietypowe ale jednak problem J)

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2002-12-15 20:59:55
    Temat: Re: formalnosci przy zatrudnieniu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 15 Dec 2002 21:19:21 +0100, "tpi.news.pl"
    <w...@w...pl> zakodował:

    >Wreszcie znalazlem prace .

    Gratulacje :)

    >Jakie musze zalatwic formalnosci na poczatek ?

    Jeżeli byłeś zarejestrowany, jako bezrobotny, to na początek się
    wyrejestruj ;)

    >Tzn jakie dokumenty musze przedlozyc pracodawcy ?

    To zmartwienie pracodawcy - on Ci powie, czego potrzebuje. Na badania
    to on ma Cię wysłać (i to w godzinach pracy). Na pewno potrzebne będą
    dokumenty poświadczające wykształcenie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-15 21:29:20
    Od: "Kaktus" <p...@k...chip.pl>

    Użytkownik "tpi.news.pl" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzedu pracy )? Mam statut absolwenta(moze pracodawca bedzie mial z tego
    > jakis profit -jak sie za to zabrac ?) . Nietypowe ale jednak problem J)

    Z umową idziesz do Urzędu Pracy. Tam się wyrejestrowywujesz. Kwitek, który
    od nich dostaniesz zanosisz pracodawcy.
    Pracodawca powinien Cię skierować na badania. W ich wyniku dostaniesz
    zaświadczenie o zdolności do wykonywania pracy, które również zanosisz
    pracodawcy.
    Oprócz tego pracodawca będzie chciał zobaczyć Twój dyplom. Jak już będziesz
    pracował, to upomnij się o książeczkę ubezpieczeniową. Żeby ją wyrobić
    będziesz potrzebował zdjęcie.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@k...chip.pl