PracaGrupypl.praca.dyskusje › plecaki...

  • 1. Data: 2011-07-30 14:00:33
    Temat: plecaki...
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ...jebane!

    ale ale dołączę pytanie... czy obywatel Tusk ma świadomość na czym polegają
    oszczędności sygnowane jego nazwiskiem? wykonywane przez jego ekipę?

    w pewnej instytucji wprowadzono dyrektywę, że windą ma jeździć co najmniej 5
    osób, jak jest jedna to ma czekać, aż inne 4 się pojawią... a z piętra na
    piętro to tylko schodami, bo będą konsekwencje służbowe...

  • 2. Data: 2011-07-30 22:52:35
    Temat: Re: plecaki...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 16:00:33 +0200, identifikator: 20110701 napisał(a):

    > ...jebane!
    >
    > ale ale dołączę pytanie... czy obywatel Tusk ma świadomość na czym polegają
    > oszczędności sygnowane jego nazwiskiem? wykonywane przez jego ekipę?

    https://www.premier.gov.pl/premier/napisz_do_premier
    a/

    I przestań stękać na grupie, która nie jest od tego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-08-01 15:36:16
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > https://www.premier.gov.pl/premier/napisz_do_premier
    a/

    cfaniak...

  • 4. Data: 2011-08-11 17:57:01
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, co to za grupa, tyle przekrętów dookoła, a to same trole...
    chrzanią o jakichś nieistotnych idiotyzmach...

    to ja zacznę mając nadzieję, sprowokować dyskusję...

    jeden taki kierownik który się nie znał na niczym, ale co miesiąc pobierał 5
    zer na konto (pracownik firmy państwowej) tak zafascynował się jednym
    pracownikiem (ten co przez cały okres studiów na Politechnice Warszawskiej
    nie dowiedział, że co to adres IP - wspominałem już wcześniej)... że zrobił
    z niego plecaka i odchodząc na emeryturę awansował go na swojego następcę...
    a ten myśliciel pierwszą rzeczą jaką zrobił była wymiana zamków we
    wszystkich drzwiach, żeby stary plecak nie mógł wejść do firmy...
    jakie niewdzięczne te plecaki...

    a Platforma Europejska jest cfana... dorwali się do władzy i zaczeli
    pokazywać rogi... zwykłym szarakom tworzą różne systemy oceniania pod
    milionem różnych kategorii... czyli jedyna rola obecnej władzy według PO to
    rozdzielanie obowiązków i ocena efektów... że też ludzie dają się na to
    nabrać...

    tyle co miałem do napisania, jakby Ktoś napisał o przekrętach w jego firmie
    cobym mógł się pośmiać to zapraszam...

  • 5. Data: 2011-08-11 19:21:38
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 19:57:01 +0200, identifikator: 20110701 napisał(a):
> [...]
    > rozdzielanie obowiązków i ocena efektów... że też ludzie dają się na to

    Dobra. Miałem to już zrobić 100 razy, ale ciągle nie robiłem,
    z lenistwa. *PLONK*.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 6. Data: 2011-08-14 16:37:00
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ciekawe czy ten pedał wie co co to są newsy...

  • 7. Data: 2011-08-17 11:58:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

> [...]

    > jeden taki kierownik który się nie znał na niczym, ale co miesiąc pobierał 5
    > zer na konto (pracownik firmy państwowej)

    Hmmm...mity.
    5 zer to kwota *co najmniej* sto tysięcy złotych.
    Na litość boską - pokaż mi takiego KIEROWNIKA, i to w firmie państwowej,
    który tyle zarabia.

  • 8. Data: 2011-08-23 16:59:56
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Hmmm...mity.
    > 5 zer to kwota *co najmniej* sto tysięcy złotych.
    > Na litość boską - pokaż mi takiego KIEROWNIKA, i to w firmie państwowej,
    > który tyle zarabia.

    http://www.fakt.pl/Oto-biznesy-bylych-esbekow-Oni-sa
    -wszedzie,artykuly,112503,1.html
    jakbym nie widział to bym nie uwierzył...