PracaGrupypl.praca.dyskusje › platformowe skur....

  • 1. Data: 2012-07-06 14:58:46
    Temat: platformowe skur....
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak pisze się pisma do naczelnika urzędu pracy? chciałbym odzyskać dokumenty
    które ponoć słusznie mi zabrali... jaka jest oficjalna forma?

  • 2. Data: 2012-07-06 15:32:51
    Temat: Re: platformowe skur....
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > jak pisze się pisma do naczelnika urzędu pracy? chciałbym odzyskać
    > dokumenty które ponoć słusznie mi zabrali... jaka jest oficjalna forma?

    Wielce Szanowny platformowy skur....
    Pan ...........

    dot.: odzyskania dokumentów które ponoć słusznie zostały mi zabrane

  • 3. Data: 2012-07-06 15:35:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no nie żartuj sobie, z idiotami trzeba sposobem...

  • 4. Data: 2012-07-06 15:46:01
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i jeszcze jak lokalny platformowy urzędas odmówi to kto jest organem
    wyższym, żeby i do niego napisać mowę?

  • 5. Data: 2012-07-08 13:02:42
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    > i jeszcze jak lokalny platformowy urzędas odmówi to kto jest organem
    > wyższym, żeby i do niego napisać mowę?

    Jeśli odpowie na piśmie, to powinien wskazać, na piśmie, tryb odwoławczy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2012-07-08 15:08:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jeśli odpowie na piśmie, to powinien wskazać, na piśmie, tryb odwoławczy.

    dzięki, a jak mam sformułować pismo, urzędem pracy kieruje dyrektor czy
    naczelnik czy kierownik?

  • 7. Data: 2012-07-11 14:16:22
    Od: kol <k...@k...cn>

    W dniu 06.07.2012 14:58, identyfikator: 20040501 pisze:
    > jak pisze się pisma do naczelnika urzędu pracy? chciałbym odzyskać
    > dokumenty które ponoć słusznie mi zabrali... jaka jest oficjalna forma?

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html