PracaGrupypl.praca.dyskusje › Native włoski - gdzie szukać

  • 1. Data: 2012-06-21 15:07:25
    Temat: Native włoski - gdzie szukać
    Od: "Sarjos" <B...@w...pl>

    Szukam Włocha lub Włoszki, którzy nauczyliby mnie języka.
    Chodzi mi o osobe, ktora moglaby miesiac zamieszkac u mnie i kazdego dnia
    prowadzic ze mna rozmowy w domu, pracy, w knajpach etc.
    Czy wiecie gdzie i jak takiej osoby szukac?
    Moze znacie kogos takiego?

  • 2. Data: 2012-06-21 15:17:34
    Temat: Re: Native włoski - gdzie szukać
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Sarjos" <B...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > prowadzic ze mna rozmowy w domu, pracy, w knajpach etc.
    > Czy wiecie gdzie i jak takiej osoby szukac?

    Podeslij zdjęcie. ;-)

  • 3. Data: 2012-06-22 11:34:20
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "Sarjos" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzic ze mna rozmowy w domu, pracy, w knajpach etc.
    > Czy wiecie gdzie i jak takiej osoby szukac?

    Zatrudnij się we włoskiej knajpie na dwie zmiany :)

  • 4. Data: 2012-06-22 11:41:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarjos wrote:
    > Czy wiecie gdzie i jak takiej osoby szukac?

    znajdz jakies włoskie forum i zaoferuj bezplatny nocleg w zamian za
    konwersacje. Zobaczysz ile ci chetnych zjedzie.
    Dopisz, ze ma byc ladna blondynka.

  • 5. Data: 2012-06-22 13:27:12
    Od: "Sarjos" <B...@w...pl>

    > znajdz jakies włoskie forum i zaoferuj bezplatny nocleg w zamian za
    > konwersacje. Zobaczysz ile ci chetnych zjedzie.
    > Dopisz, ze ma byc ladna blondynka.

    to wlasnie nie musi byc ladna blondynka. To moze byc niski szatyn. Moze miec
    20 lat albo 40. Nie ma zadnego znaczenia. Wazne aby byl gadatliwy i
    sympatyczny/a.
    A tak serio. Ta osoba bedzie mieszkac przy normalnej rodzinie. Wspolny
    obiad, wyjscie do kina czy na zakupy, wyjscie do pracy z jedna z osob.
    Gadanie, poprawianie, wymyslanie tematow do konwersacji itd. Taki nauczyciel
    prawie nonstop. Nic innego. Jak to opisac aby nie bylo dwuznacznosci. Znacie
    jakies wloskie fora? Moze Wlosi w Polsce? A moze nawet forum we Wloszech i
    wtedy takiej osobie oplace jakies tanie linie do Polski.

  • 6. Data: 2012-06-22 14:01:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarjos wrote:

> [...]
    > dwuznacznosci. Znacie jakies wloskie fora? Moze Wlosi w Polsce? A moze
    > nawet forum we Wloszech i wtedy takiej osobie oplace jakies tanie linie

    a ten wloski to dla ciebie czy dla dzieci? i na jakim poziomie. od zera
    czy zaawansowany
    generalnie to bez sensu. Szybciej ta osoba nauczy sie polskiego niz ty
    wloskiego.
    Jedyna bezstresowa nauka jezyka w krotkim czasie to spakowac sie i wyjechac.

  • 7. Data: 2012-06-22 17:23:55
    Od: "Sarjos" <B...@w...pl>

> [...]
    > wloskiego.
    > Jedyna bezstresowa nauka jezyka w krotkim czasie to spakowac sie i

    dla osob w wieku ok. 30 lat.
    Poziom zroznicowany. Dla takiego Wlocha/Wloszki to bez znaczenia.
    Jak trzeba bedzie gadac o przyrodzie, pracy, menu w knajpie to nie zrobi to
    dla niego roznicy.
    Nie ma mozliwosci wyjechania teraz do Wloch. Stad Wloch musi byc w PL

  • 8. Data: 2012-06-22 17:39:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarjos wrote:

    > dla osob w wieku ok. 30 lat.
    > Poziom zroznicowany. Dla takiego Wlocha/Wloszki to bez znaczenia.
    > Jak trzeba bedzie gadac o przyrodzie, pracy, menu w knajpie to nie zrobi
    > to dla niego roznicy.

    Po 5 minutach rozmowa przestanie wam sie kleic i nikt niczego nie bedzie
    chcial powiedziec ani po polsku ani po wlosku.
    Chyba ze traficie na takiego co mu sie japa nie zamyka.

    > Nie ma mozliwosci wyjechania teraz do Wloch. Stad Wloch musi byc w PL

    jeden to bez sensu z powodow jak wyzej.
    Szukaj na wloskich forach studenckich, czy jakas para nie chcialaby do
    was na wakacje przyjechac.

  • 9. Data: 2012-06-22 19:16:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 10:39:08 -0500, witek <w...@g...pl.invalid>
    wklepał(-a):

    >Po 5 minutach rozmowa przestanie wam sie kleic i nikt niczego nie bedzie
    >chcial powiedziec ani po polsku ani po wlosku.
    >Chyba ze traficie na takiego co mu sie japa nie zamyka.

    Milczący Włoch. Hehehehe :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 10. Data: 2012-06-22 21:23:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Milczący Włoch. Hehehehe :)

    w pojedynke, jak najbardziej.

    oni sa gadatliwi, ale w grupie.

    to tak jak z polakami. postaw dwoch a na pewno sie pokloca. ale nie
    dziala to dla jednego polaka.