PracaGrupypl.praca.dyskusje › koko koko euro spoko (#017)

  • 1. Data: 2012-07-08 15:11:05
    Temat: koko koko euro spoko (#017)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przed euro Tusk i Gronkiewicz rzucili wodę na masę... pomyślałem, ale fajni
    goście, chyba będę na nich głosował w nadchodzących wyborach... no i
    wypiłem... a po kilku dniach zaczęły się dyskusje:
    http://e-serwis.org/smietnik/woda.JPG

  • 2. Data: 2012-07-11 14:16:07
    Temat: Re: koko koko euro spoko (#017)
    Od: kol <k...@k...cn>

    W dniu 08.07.2012 15:11, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > fajni goście, chyba będę na nich głosował w nadchodzących wyborach... no
    > i wypiłem... a po kilku dniach zaczęły się dyskusje:

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html