PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca oferowana - kłopoty czy nawał zajęć?

  • 1. Data: 2004-04-20 12:58:22
    Temat: pl.praca oferowana - kłopoty czy nawał zajęć?
    Od: TK <t...@n...only>

    Bo tak się zastanawiam czy z powodu <c5sp9s$r1e$1@inews.gazeta.pl>
    (nagłówek Approved )
    nie jest "zawieszone" działanie tej moderowanej grupy?

    --
    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2004-04-20 13:04:29
    Temat: Re: pl.praca oferowana - kłopoty czy nawał zajęć?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    TK wrote:
    > Bo tak się zastanawiam czy z powodu <c5sp9s$r1e$1@inews.gazeta.pl>
    > (nagłówek Approved )
    > nie jest "zawieszone" działanie tej moderowanej grupy?

    Nie jest. Dziś się pojawią ogłoszenia.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2004-04-20 21:50:03
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    To ja tak przy okazji że moderator się odezwał:-)
    Kilka dni temu ukazało się moje ogłoszenie... wszystko fajnie jednak.... w
    sumie dostałam 206 spamów (do chwili obecnej). Ogłoszenie pisałam ze stronki
    a mail był podany tylko w treści ogłoszenia. Jest to nowy adresik i nie był
    podawany do tej pory na "forum publicznym". Mało tego "od siebie" też
    dostałam. Z ogólnej orientacji zauważyłam że dostaje spamki (i wiruski
    niestety) z adresów które pojawiają się na liście. Nazwy kont zaczynają się
    zazwyczaj od "rekrutacja" "praca".
    Nie znam się za bardzo na tych dziwactwach. Ale może da radę coś z tym
    zrobić aby jakiś niuniuś nie podszywał się pod mój adres.

    pozdr.
    ---
    Kasik
    GG: 243137

  • 4. Data: 2004-04-21 01:39:36
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Katarzyna Sokół" <Kasik.s@wytnij___ to_wp.pl> wrote:

> [...]
    > Nie znam się za bardzo na tych dziwactwach. Ale może da radę coś z tym
    > zrobić aby jakiś niuniuś nie podszywał się pod mój adres.
    To niestety normalne. Obecnie robiaki mailowe losują sobie adres nadawcy,
    odbiorcy i zabieraja się do cięzkiej pracy :((( Jedyna rada to zainstalować
    program antywirusowy, który to wszytski wytnie. Z darmowych masz np. clamav.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-04-21 09:45:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    TK <t...@n...only> wrote:

    > Bo tak się zastanawiam czy z powodu <c5sp9s$r1e$1@inews.gazeta.pl>
    > (nagłówek Approved )

    Ja przepraszam, ale jaki to ma związek? :)

    --
    Przemysław Maciuszko