PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja BTL 3,14

  • 1. Data: 2004-04-20 09:34:12
    Temat: Agencja BTL 3,14
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    byłbym wdzięczny za informacje na temat rzeczonej firmy,
    mam umówione spotkanie i chciałbym się czegoś o nich dowiedzieć
    (np. czy często oferują krótkie kontrakty i won, pracuje się 10 czy 14
    godzin, da się żyć czy szef choleryk etc.)
    a także czy ktoś im coś zlecał i jaki ma wrażenia po współpracy z nimi.
    firma jest mała ale może ktoś się trafi, a może jakiś klient-pracownik
    klienta..
    dzięki wielkie za info

  • 2. Data: 2004-04-20 13:44:04
    Temat: Re: Agencja BTL 3,14
    Od: somebody <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik marcin napisał:
> [...]
    > a także czy ktoś im coś zlecał i jaki ma wrażenia po współpracy z nimi.
    > firma jest mała ale może ktoś się trafi, a może jakiś klient-pracownik

    Hejka,
    jesli myslisz o BTL mieszczacym sie w Krakowie, w Nowej Hucie, to jest
    calkiem spoko... Luzna atmosfera, zadnych krzykow i fochow szefa itp.
    Jesli lubisz total luz w pracy, to spodoba Ci sie ;-)

    Pozdrówka

  • 3. Data: 2004-04-21 07:55:51
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    > Hejka,
    > jesli myslisz o BTL mieszczacym sie w Krakowie,

    wielkie dzięki za info, mea culpa,
    chodziło mi raczej o warszawę... ;)