PracaGrupypl.praca.dyskusje › foster

  • 1. Data: 2004-04-20 13:10:18
    Temat: foster
    Od: "maro" <m...@p...com>

    czy ktos wyjezdzal badz wyjezdza z nimi do usa??
    potrzebuję informacji uwiarygadniajacych ta firme.
    z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-04-20 15:18:10
    Temat: Re: foster
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

    "maro" <m...@p...com> wrote in message
    > czy ktos wyjezdzal badz wyjezdza z nimi do usa??
    > potrzebuję informacji uwiarygadniajacych ta firme.
    > z gory dzieki za pomoc

    Bylem w zeszlym roku, teraz tez sie wybieram tyle ze na internship i mam juz
    wszystko zalatwione. To jedyna firma, w ktorej nie masz obowiazku kupowac za
    ich posrednictwem biletu lotniczego (i zaplacic za niego jakies 500 zl
    wiecej), a to chyba o czyms swiadczy. Na prawde polecam, sa w porzadku.

  • 3. Data: 2004-04-20 16:38:47
    Od: "Agnieszka :\)\)" <s...@c...net>

    Witam!
    Bylam raz na J1 z JDJ i bylo mase problemow zaczynajac od papierow wizowych,
    poprzez oferte pracy, bilet lotniczy itd. W sumie udalo mi sie wyleciec pod
    koniec czerwca, gdy sezon wakacyjny w stanach zaczyna sie pod koniec maja
    (miesiac w plecy).
    Z fosterem bylam dwa razy na H2B i bylo super. Wszystko, co bylo od nich
    zalezne zostalo zalatwione w terminie bez dodatkowych oplat. Za kazdym razem
    wylatywalam na poczatku czerwca.
    Pozdr.,
    Agnieszka