PracaGrupypl.praca.dyskusje › pieniądze za urlop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2005-04-07 09:07:38
    Temat: pieniądze za urlop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Łukasz Komorowski" <l...@p...pl>

    Witam
    Mam pytanie miesiąc temu rozwiązałem umowa o prace na czas nieokreślony z
    pracodawca za porozumieniem stron, otrzymałem świadectwo pracy i na
    świadectwie został uwzgledniony wpis odnoście urlopu w sumie za 12 dni
    przysługuje mi ekwiwalent który pracodawca powienim mi go wypłacić lecz do
    tej pory tego nie uczynił, pracodawca zwleka z wypłatą pieniedzy za nie
    wykorzystany urlop. Co mam robić gdzie się zwrócić, proszę o pomoc

  • 2. Data: 2005-04-08 06:37:03
    Temat: Re: pieniądze za urlop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tej pory tego nie uczynił, pracodawca zwleka z wypłatą pieniedzy za nie
    > wykorzystany urlop. Co mam robić gdzie się zwrócić, proszę o pomoc

    Zwróć się pisemnie do pracodwcy ( za poświadczeniem odbioru ) a jeżeli to nie
    poskutkuje to zostaje Ci PIP lub Sąd. Pozdrawiam.