PracaGrupypl.praca.dyskusje › OGLOSZENIA >DAM PRACE< gdzie najlepiej sie oglaszac ?

  • 1. Data: 2005-04-07 07:59:24
    Temat: OGLOSZENIA >DAM PRACE< gdzie najlepiej sie oglaszac ?
    Od: Arkadius Hauke <h...@p...de>

    Witam,

    nie jestem zbytnio zorientowany w realiach panujacych w polsce.
    Chcialbym wiedziec gdzie najlepiej dac ogloszenie o pracy ?
    Chodzi mi o to zeby moje ogloszenie dotarlo do jak najszerszego forum
    potencjalnych pracownikow.

    z gory dziekuje za informacje

    A. Hauke

  • 2. Data: 2005-04-07 08:16:14
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2005 09:59:24 +0200, Arkadius Hauke
    <h...@p...de> napisał:

> [...]
    > Chcialbym wiedziec gdzie najlepiej dac ogloszenie o pracy ?
    > Chodzi mi o to zeby moje ogloszenie dotarlo do jak najszerszego forum

    Jezeli szukasz czynnych zawodowo specjalistów z konkretnej branzy (np.
    elektroników) - IMHO w pismach branżowych.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)