PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja sie spoznia, co robic?

  • 1. Data: 2002-07-23 09:40:07
    Temat: pensja sie spoznia, co robic?
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    witam,
    od 1.07 nie jestem pracownikiem pewnej firmy i do dzisiejszego dnia nie
    dostalem wynagrodzenia za zeszly miesiacz (na konto pensja wchodzi ok. 11, a
    teraz jest 23...), nikt w firmie ze mna nie chce na ten temat rozmawiac,
    albo mowi ze bylem im cos wienien (mialem odpow. materialana)... co robic?

    mac

  • 2. Data: 2002-07-23 12:42:26
    Temat: Re: pensja sie spoznia, co robic?
    Od: "Kasieńka" <t...@p...onet.pl>

    Poprosić o konkretne rozliczenie, jeśli się będzie zgadzać, to cóż... chyba
    się na to zgodziłeś, a jeśli nie, to zgłoś to do PIPu (www.pip.gov.pl). W
    końcu jeśli firma nie jest uczciwa i nie płaci za wykonaną pracę, to jaki
    jest sens dla niej pracować...? Jak by nie było większość ludzi pracuje dla
    pieniędzy, a nie dla idei..

    Kasia

  • 3. Data: 2002-07-24 07:34:19
    Od: "Świat" <b...@p...com>

    Użytkownik "pinowa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo mowi ze bylem im cos wienien (mialem odpow. materialana)... co robic?

    1. odpowiedzialność grupowa czy indywidualna?
    2. ile osób miało dostęp do materiałów objętych odpowiedzialnością (w
    przypadku grupowej)?

    Tak wogóle to nie daj sie robić w bambuko bo powinni wystawić rozliczenia a
    wprzypadku gdy jesteś im coś winien to powinni wystawić notę potwierdzoną
    przez księgowego, którą ty otrzymujesz za pokwitowaniem.

    a przy co to za praca?

  • 4. Data: 2002-07-24 08:54:24
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    > 1. odpowiedzialność grupowa czy indywidualna?
    odpowiedzialnosc grupowa, cztery osoby

    > 2. ile osób miało dostęp do materiałów objętych odpowiedzialnością (w
    > przypadku grupowej)?
    tylko my, no i osoba, ktora przyjechala rozliczyc nas na koniec roku

> [...]
    > wprzypadku gdy jesteś im coś winien to powinni wystawić notę potwierdzoną
    > przez księgowego, którą ty otrzymujesz za pokwitowaniem.

    sklepik z drogimi rzeczami...
    zaczekam do konca m-ca jak nie dostane pieniedzy to wysle do nich jakies
    pismo i porusze PIP
    dziekuje za zainteresowanie

    Mac