PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › parszywe bezrobocie
    From: "re" <...@...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: parszywe bezrobocie
    Date: Fri, 27 Apr 2007 00:07:21 +0200

    Żeby się utrzymać, wobec niemożności znalezienia niezbyt wyczerpującej
    pracy, postanowiłem kraść. To jest łatwiejsze niż chodzenie do 100 zakładów
    i nie dostanie pracy. Dostępne są tylko prace na 3 zmiany i inne
    wykończające. Na razie ukradłem 80000 złotych. Nie jest to wiele ale będę
    starał się doskonalić metody. Nic mi nie mogą zrobić, bo pieniądze te
    dostałem zgodnie z przepisami, jedynie dokumenty potrzebne do ich uzyskania
    były lekko naciągane ale nikt nie jest w stanie dojść prawdy. Nie jestem
    chciwy. Żyję skromnie. Mam stare meble i małe mieszkanie. Nie stać mnie na
    wczasy za granicą. Nie mam samochodu. I pamiętajcie, kapitaliści, którzy
    zatrudniają ludzi po 10 godzin dziennie za 650 złotych miesięcznie należą do
    sekty rzymskokatolickiej. Ale oni nie wiedzą że Jezus Chrystus uczył że nie
    wolno być chciwym. On by nie aprobował zatrudniania ludzi za tak małe
    pieniądze. Dlatego wypisałem z sekty rzymskokatolickiej i jeśli nie znajdę
    pracy to będę dalej kraść. NIE TEGO CHCIELIŚMY GDY ZMIENIAŁ SIĘ USTRÓJ W
    1989 ROKU.