PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › Re: parszywe bezrobocie
  • Data: 2007-04-27 12:36:51
    Temat: Re: parszywe bezrobocie
    Od: "Pan_Tarej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałem ją dopiero wówczas, gdy poznałem naczelną zasadę dostawania
    > pracy i zacząłem się do niej stosować (a także nauczyć się także tego
    > "kierunku"):
    >
    > "Pracy nie dostają ci, którzy umieją pracować, ale ci, którzy umieją
    > dostawać pracę."
    Enyjuze(r), że tak fonetycznie...
    potwierdzasz moje odkrycie z dawnych moich czasów, gdy mówiłem, że dobrze
    zdają egzaminy ci, co umieją dobrze zdawać egzaminy (bo opiekuna grupy
    dziwiło, iż laborki, ćwiczenia, seminaria takie dobre, a egzaminy kiepskie).
    Z czasem zauważyłem, że tam, gdzie trzeba zrobić dobre wrażenie, dobre
    wrażenie zdecydowanie wygrywa z treścią merytoryczną.
    Bardzo ciekawe są rady dla autorów CV i Cover letters: z grubsza wciąż
    chodzi o zaprezentowanie dobrego wrażenia. A nasze krajowe HR pilnie czytają
    polecenia powyższe i, odnoszę wrażenie, w zgłoszeniach kandydatów poszukują
    owych wrażeń.
    --

    Pan_Tarej
    (Polska Z)