PracaGrupypl.praca.dyskusje › otrzymanie warunków umowy przed jej podpisaniem

  • 1. Data: 2005-12-11 12:11:25
    Temat: otrzymanie warunków umowy przed jej podpisaniem
    Od: animinka <a...@o...pl>

    Witam,
    mam kilka pytan do osob znajacych kodeks pracy:
    * czy pracodawca może na moje żądanie udostepnić mi treść mojej umowy o
    pracę w celu jej przeanalizowania poza zakład pracy jeszcze przed jej
    podpisaniem czy nie
    * i jak sie ma do KP klauzula w takiej umowie o poufności danej umowy
    czyli że nie mogę jej pokazywać osobom postronnym. Rozumiem ze
    wynagrodzenie moze byc ustalone w firmie jako poufne ale cała umowa?
    * i czy w przypadku braku podania konkretnych stawek kwotowych, czy tez
    procentowych za dodatkowe skladniki wynagrodzenia tj premia i prowizja
    pracodawca moze wpisac w umowie nizsze wynagrodzenia niz najniższe
    ustalone czyli w tym roku 849,oo brutto?

    pozdrawiam,
    animinka