PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wykorzystac wszystkie "wolne dni" na stazu czy ... ?

  • 1. Data: 2005-12-11 09:44:45
    Temat: Czy wykorzystac wszystkie "wolne dni" na stazu czy ... ?
    Od: "<DaKTi>" <p...@w...pl>

    hej

    jestem na stazu, ktory mi sie konczy, zatem postanowilem wykorzystac pod
    rzad wszystkie wolne dni, ktore mi
    przysluguja (2 za kazdy miesiac, w sumie 12) jako, ze mam na oku inna prace
    i nie chce przedluzac stazu, a mozliwosci zostania w obecniej firmie na
    umowe nie ma...

    kolega jednak zwrocil mi uwage, ze jesli nie wykorzystam wolnych dni na
    stazu, to bede mogl je wykorzystac w kolejnej pracy, prawda to? jesli tak to
    gdzie moge o tym poczytac? z gory dziekuje za wskazanie linka do informacji
    na ten temat.

    pozdr,
    dakti

  • 2. Data: 2005-12-11 10:43:06
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    google, "staż urlop", 3 minuty
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-11 13:52:00
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    będąc na stażu z UP nie jesteś pracownikiem ( nie dotyczy Cię Kodeks
    Pracy) - więc "dni wolne" których nie wykorzystasz - przepadają.
    A.

  • 4. Data: 2005-12-11 14:33:07
    Od: "Dakti" <p...@w...pl>

    Użytkownik "filigaro" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > będąc na stażu z UP nie jesteś pracownikiem ( nie dotyczy Cię Kodeks
    > Pracy) - więc "dni wolne" których nie wykorzystasz - przepadają.
    > A.

    wiec mam wolne swieta :)
    dzieki!

    pozd,