PracaGrupypl.praca.dyskusje › ostrzegam - oszust

  • 1. Data: 2005-11-29 19:59:07
    Temat: ostrzegam - oszust
    Od: "Marek" <l...@p...fm>

    Witam
    Chcę wszystkich ostrzec przed oszustem który zleca tłumaczenia przez
    internet stron komercyjnych, a potem nabiera wody w usta, nie płaci i nie
    odbiera telefonów. Jednym słowem rżnie przysłowiowego głupa.
    Naciąną mnie na ponad 35 stron tłumaczenia z polskiego na angielski
    specjalistycznego tekstu (średnio 1800 znaków na stronie) dotyczącego obrotu
    ziemią i pośrednictwa w handlu nieruchomości.
    Oto jego i firmy namiary:
    Prokomputer Ltd.
    Szeligi,5 Klonowa Str.
    05-850 Ożarów Mazowiecki
    Marek Małolepszy ( m...@i...pl ) - osoba która zlecała i odebrała pracę
    strona tej oszukańczej firmy i tłumaczenie za które nie zapłacili (za
    angielską wersję)
    to: http://www.miasta.pl/index.php?option=com_frontpage&
    Itemid=1&lang=pl
    Jeszcze raz powtarzam to są złodzieje i oszuści.
    Marek, Marcin Łęski - adres i namiary na żądanie dla chcących bliższych
    informacji
    m...@p...fm
    GG: 5203513
    mobil: 888202867