PracaGrupypl.praca.dyskusje › Vector z Gdyni - czy ktos zna ta firme ?

  • 1. Data: 2003-04-08 06:47:53
    Temat: Vector z Gdyni - czy ktos zna ta firme ?
    Od: "Monsoft" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Na sieci widzialem duzo ogloszen tej firmy. Czy ktos moze zna ta firme i
    moze cos blizej powiedziec o warunakch pracy, placy itp.
    Moze ktos wie, jakiego rodzaju testy sa na ich ichniej rozmowie
    rekrutacyjnej
    Zastanawiam sie czy warto starac sie o prace w tej firmie.

    Pozdrawiam
    Monsoft

  • 2. Data: 2003-04-08 17:02:44
    Temat: Re: Vector z Gdyni - czy ktos zna ta firme ?
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Na sieci widzialem duzo ogloszen tej firmy. Czy ktos moze zna ta firme

    ale ktory vector? Bo ja w Gdyni znam dwie firmy o takiej nazwie:))

    pzdr
    DC

  • 3. Data: 2003-04-08 20:07:23
    Od: "Monsoft" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Excile" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > ale ktory vector? Bo ja w Gdyni znam dwie firmy o takiej nazwie:))

    Chodzi mi o firme, ktora ma swoja siedzibe na ulicy Krzemowej 6
    (http://www.vector.com.pl)

    Pozdrawiam
    Monsoft

  • 4. Data: 2003-04-13 12:33:24
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > Moze ktos wie, jakiego rodzaju testy sa na ich ichniej rozmowie
    > rekrutacyjnej

    Słyszałem, że łokrótnie testują kandydatów, całe dnie to trwa.

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 5. Data: 2003-04-18 11:06:32
    Od: Arek <k...@g...pl>

    <<Monsoft>> napisał:

    >Witam,

    >Moze ktos wie, jakiego rodzaju testy sa na ich ichniej rozmowie
    >rekrutacyjnej
    >Zastanawiam sie czy warto starac sie o prace w tej firmie.

    Zastanow sie 100 razy czy chcesz pracowac w firmie, w ktorej jest wyscig
    szczurow, wszyscy na wszystkich donosza i podkladaja swinie, szef
    (wlasciciel) stosuje zaawansowane psychologiczne metody mobbingu i
    zastraszania.

    Nie polecam - moja dziewczyna tam pracowala 2 lata i nie wytrzymala -
    uciekla jak tylko nadarzyla sie do tego okazja.

    Arek

  • 6. Data: 2003-04-18 21:03:02
    Od: "asd" <a...@w...pl>

    Jest totalna inwigilacja, kamery na korytarzach, przeglądanie emaili, po
    jakich stronach chodziłeś, jakie katalogi przeglądałeś w firmowej sieci, co
    drukujesz na firmowej drukarce.
    Jest bardzo duży rozziew między wizerunkiem firmy a zastaną rzeczywistością
    wewnątrz firmy.
    Ludzie którzy pracują w tej firmie mówią " Nie przejmuj się rolą i tak cię
    upierdolą". Wymagania są odwrotnie proporcjonalne do płacy.
    A zatrudniają na działalność gospodarczą.

  • 7. Data: 2003-04-21 07:51:16
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    In pl.praca.dyskusje you wrote:

    >Ludzie którzy pracują w tej firmie mówią " Nie przejmuj się rolą i tak cię
    >upierdolą". Wymagania są odwrotnie proporcjonalne do płacy.
    >A zatrudniają na działalność gospodarczą.

    Geeee, to jest jeszcze gorzej niz 3 lata temu !!!!! Wtedy przynajmniej
    zatrudniali na umowę!

    No, pan Jacek to kapitalistą pełną gębą się stał...

    Obrzydzenie bierze.

    berberek