PracaGrupypl.praca.dyskusje › opłaty środowiskowe

  • 1. Data: 2003-04-06 11:53:18
    Temat: opłaty środowiskowe
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Niedawno dzowiedziałam się, że moja firma ma obowiązek regulowania tzw opłat
    środowiskowych (za korzystanie ze środowiska) - nie znam się na tym, nie
    chcę wszystkich zanudzać problem - ustawę o ochronie środowiska
    przeczytałam, ale nie wynika z niej to co mnie najbardziej intereseuje -
    jeżeli ktoś jest w tym dobry proszę o kontakt
    pozdrawiam JLR

  • 2. Data: 2003-04-06 12:36:57
    Temat: Re: opłaty środowiskowe
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    JLR napisał:

> [...]
    > przeczytałam, ale nie wynika z niej to co mnie najbardziej intereseuje -
    > jeżeli ktoś jest w tym dobry proszę o kontakt

    Nie bede udawal, ze sie znam. Male pytanie - wszystkie rozporzadzenia
    wykonawcze do ustawy przejrzalas?

    Flyer