PracaGrupypl.praca.dyskusje › opieka nad dzieckiem

  • 1. Data: 2004-07-06 15:12:22
    Temat: opieka nad dzieckiem
    Od: Krzyk <krzyk66[cut]@wp.pl>

    Mam pytanie jak wyglada sprawa wolnego ze wzgledu na opieke nad dziekiem?

    Dzisiaj pracownica zadzwonila do mnie (nie byla w pracy 1,2) i poprosila o
    potraktowanie
    tego jako opieki.

    Wiem ze dwa dni przysluguja pracownikowi, ale czy pracodawca ma obowiazek zgodzic sie

    na taki uklad i czy pracownik nie powinien zawiadomic pracodawcy w dniu
    zadeklarowania
    chceci wziecia opieki?

    --
    pozdrawiam
    Swiat, przedstawienie trwa (C) Daniel

  • 2. Data: 2004-07-06 15:49:49
    Temat: Re: opieka nad dzieckiem
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzyk" <krzyk66[cut]@wp.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    zgodzic sie
    > na taki uklad i czy pracownik nie powinien zawiadomic pracodawcy w dniu

    Co do opieki to nie wiem, ale pracownikowi przysluguja w roku 4 dni urlopu
    od reki, ale tez nalezy powiadomic pracodawce najpozniej w dniu urlopu...

    Kania