PracaGrupypl.praca.dyskusje › ojej Nina

  • 1. Data: 2003-07-23 06:21:53
    Temat: ojej Nina
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    Ojej Nina, gdybym wiedział co będą pisać w rozpoczętym przeze mnie nowym
    wątku wogóle bym tego nie zaczynał ...... To przykre, naprawde przykre.

    przepraszam w imieniu tego barana który Cie obraża

    steer

  • 2. Data: 2003-07-23 06:29:17
    Temat: Re: ojej Nina
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Przy okazji tego posta obnazyles nasza narodowa tolerancje.
    taka jedna rada: zainteresujcie sie najpierw soba a nie innymi.
    Pozdr

  • 3. Data: 2003-07-23 07:04:26
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przy okazji tego posta obnazyles nasza narodowa tolerancje.
    > taka jedna rada: zainteresujcie sie najpierw soba a nie innymi.
    > Pozdr

    Na jednej z grup, na której nie gada się o temacie tylko o grupowiczach
    dostaje się plonka.

  • 4. Data: 2003-07-23 07:13:11
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przy okazji tego posta obnazyles nasza narodowa tolerancje.
    > taka jedna rada: zainteresujcie sie najpierw soba a nie innymi.
    > Pozdr

    Co prawda dla Niny to niezbyt przyjemna dyskusja, ale ja nieco więcej
    dowiedziałam się o odwiedzających grupę. Niektórzy obnażyli się ukazując
    cały prymitywizm. A i solidarność grupowa ujawniła się
    JO

  • 5. Data: 2003-07-23 07:24:03
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przy okazji tego posta obnazyles nasza narodowa tolerancje.
    > taka jedna rada: zainteresujcie sie najpierw soba a nie innymi.
    > Pozdr

    Ejże, proponuje zakonczyć ten temat. Stało sie i juz !!! Zachowujecie się
    jak stare baby !!! Zacznacie wszystkich wrzucać do jednego worka!!! Za
    chwilę sprowokujecie ripostę. Czy to na pewno są przeprosiny, czy ciąg
    dalszy? No.