PracaGrupypl.praca.dyskusje › Próba sił - pracownik-szef - świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam do dyskusji!

  • 1. Data: 2003-07-22 22:06:34
    Temat: Próba sił - pracownik-szef - świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam do dyskusji!
    Od: "makes" <b...@o...pl>

    hi

    Tak sobie ugryzłem temat pt. świadczenie urlopowe i CO?

    Pracuję w firmie gdzie zatrudnia się 3 gości (ja sem jeden:).
    Gdybym się spytał czy należy mi się świadczenie urlopowe - zaraz zostałbym
    odesłany do googla lub ustawy artykuł ble ble.

    A może inaczej -

    Wiemy że zmieniły się przepisy - w tylek mogą dostać ci co pracują w małych
    prywatnych firmach (przecież nie kopalnie, koleje, stocznie etc.)

    Ale..
    Jeżeli do tej pory (od 97) roku było wypłacane świadczenie urlopowe (załóżmy
    że było one uwzględnione w regulaminie płac) to (moim zdanie) o ILE
    PRACODAWCA NIE PODSTAWI DO PODPISANIA NOWEJ UMOWY ZE ZMIANĄ WARUNKÓW PŁACY
    POWINIEN TO ŚWIADCZENIE WYPŁACAĆ!!!

    Mylę się?
    Mała firma - brak układu zbiorowego, brak związków zawodowych - pracodawca
    powinien negocjować z wybranym przez załogę pracownikiem ew zmianę
    regualminu płacy - COŚ TAKIEGO NIE MIAŁO MIEJSCA!!!

    Innymi słowy - czy aby nie powinienem dostać świadczenia urlopowego??

    Podejrzewam że temat nurtuje wielu gości z tej listy - zpraszam do GORĄCEJ i
    OWOCNEJ dyskusji!

    pozdr
    makes

    PS
    w/w materiał posłuży mi do mocnej konfrontacji z szefostwem - proszę o
    konstruktywne wypowiedzi :))

  • 2. Data: 2003-07-22 22:16:55
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "makes" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > PS
    > w/w materiał posłuży mi do mocnej konfrontacji z szefostwem - proszę o
    > konstruktywne wypowiedzi :))

    Daj spokoj.
    mozesz najwyzej grzecznie zapytac sie o mozliwosc jakiejs dodatkowej premii,
    poniewz zlikwidowano swiadczenie, na wyplate ktorego liczyles.
    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-07-22 22:26:06
    Od: "makes" <b...@o...pl>

    Heh

    właśnie problem w tym, że od jakiegoś czasu chodzę bez premii :((

    a zwolnienia się nie boję - co najwyżej będę miał jeszcze lepszą pozycję.
    (albo i nie .......)
    Pracuję tam od 9lat (komputery-usługi) i jestem prawie = wiekiem z
    szefostwem.............

    pozd
    makes