PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kapitał Początkowy RATUNKU !!!

  • 1. Data: 2003-07-22 21:03:45
    Temat: Kapitał Początkowy RATUNKU !!!
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Ten ZUS jak wymyśli coś to ino siem zastrzelić :)))

    Mam takie pytanko, od '95r do 98 miałem praktykę zawodową w pewnym zakładzie
    pracy, opłacane były składki na ZUS, później w latach 98 do 2001 byłem w
    technikum, a od 2001 pracuję i studiuję.

    Moje pytanie - bo o tym że kapitał początkowy muszę wyliczyć to eirm - ale
    chodzi o to jak mam to wszystko zrobić, byłem w ZUSie dostałem jakieś
    tajemnicze kp-1, rp-6 i rp-7 i co dalej mam z tym robić. bo jak się o to
    zapytałem pani w ZUSie która mi formularze wydawała to miałem wrażenie że
    chętnie wylała by na mnie kawę jakby mogła, bo ośmieliłem się jej
    przeszkodzić...

    pomóżcie proszę
    david