PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie...;-))))

  • 11. Data: 2003-01-16 15:34:37
    Temat: Re: ogloszenie...;-))))
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Tobi" <l...@p...fm> wrote in message
    news:b06bjs$fkm$1@news.tpi.pl...
    > Wszyscy tu piszecie jakbyscie mieli prawo w jednym palcu i ten przypadek
    > znali konkretnie. Gratulacje!
    > Na takie stanowisko wg moich informacji musi byc Polak to raz, dwa ze musi
    > byc droga formalna jego poszukiwania.

    Na prezesa morze i tak, ale na dyrektora finansowego? Watpie.

    > Konkrety - tego nikt nie wie, Pewne -
    > nikt z bioracych udzial w tej gadce nie spelni tych wymagan, wiec czego
    sie
    > czepia towarzystwo wzajemnej adoracji?
    Masz jakis problem? Okres, paluszek boli? To do lekarza, a nie pyszczyc na
    grupie. Co cie obchodzi kto spelnia a kto nie? To jest grupa majaca w nazwie
    dyskusje, a wiec kazdy kto chce moze dyskutowac. Nie podoba sie? To znajdz
    sobie grupe pl.malkontenci.nie.lubia.innych.
    /p

  • 12. Data: 2003-01-16 15:49:03
    Od: wer <w...@w...pl>

    Anutka wrote:

    > Owszem, ale po raz kolejny pisze ze to jest roznica. Francuski to jezyk
    > bardziej dostepny niz japonski, Chyba ze sie myle?;-)

    No to co? Japonczycy maja takie wymaganie, to ich problem. A w sumie
    jaki jezyk mial byc w ofercie? suahili? Jak nie znajda to zmienia
    kryteria.

    wer

  • 13. Data: 2003-01-16 16:12:16
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Thu, 16 Jan 2003 14:54:11 +0100, Maura wrote:

    > I dlatego to ogłoszenie jest normalne. Zapewne chca zatrudnic obcokrajowca,
    > musza wiec miec uzasadnienie. Raczej nikt sie nie zglosi na to stanowisko,
    > beda miec podkladke.

    Dramatyzujesz, w ogłoszeniu było napisane że ZGŁOSZENIE ma
    być po Japońsku, a nie że kandydat ma ZNAĆ Japoński - może
    pierwszy etap rekruatcji będzie przeprowadzany w Japoni?
    (W Japoni może być równie "mały" problem ze znalezieniem tłumacza,
    a przy okazji będzie mały test z operatywności kandydata :) )

    Rygel

  • 14. Data: 2003-01-16 16:45:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Fajnie nie?;-)
    > Po japonsku juz niedlugo bedzie trzeba CV pisac...;-)))

    to bardzo dobre ogloszneie rekrutacyjne.

    bo przeciez IDEALNE ogloszenie rekrutacyjne to takie, na ktore odpowie
    jeden chetny. ten WLASCIWY.

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2003-01-17 03:27:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anutka" <a...@g...pl> writes:

    > Hej!
    > dzis w gazecie ukazlo sie ciekawe ogloszenie...;-)
    > napiszcie co o tym sądzicie:
    >
    > "FIRMA(Poland) poszukuje kandydatów na stanowiska: prezesa zarządu,
    > dyrektora finansowego. Wymagania: wieloletnie doświadczenie w branży
    > motoryzacyjnej (firma japońska). Przyjmujemy zgłoszenia w języku japońskim"
    >
    > Fajnie nie?;-)
    > Po japonsku juz niedlugo bedzie trzeba CV pisac...;-)))

    a moze po prostu chodzilo im o to, ze przyjmuja TEZ zgloszenia w
    jezyku japonskim?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-01-21 11:41:37
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 16 Jan 2003 12:57:34 +0100, "Anutka" <a...@g...pl>
    wrote:

    >Fajnie nie?;-)
    >Po japonsku juz niedlugo bedzie trzeba CV pisac...;-)))

    Ja w GW widziałem ostatnio ogłoszenie na przedstawiciela handlowego ze
    znajomością języka węgierskiego. Firma sprzedaje ... wyroby
    cukiernicze.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa