PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile w ARiMR?

  • 1. Data: 2003-01-16 13:31:07
    Temat: ile w ARiMR?
    Od: "X" <p...@o...pl>

    -----Usznowanie wszystkim grupowiczom!-------

    Czy ktoś z was ma może doświadczenia lub słyszał, ile może zarobić młody
    człowiek, fachowiec po studiach z doświadczeniem którego przyjęli do Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na szeregowe, a nie kierownicze
    oczywiście stanowisko w branży ochrona środowiska, nieruchomości itp.?

    -------------za wszelkie odpowiedźi Z GÓRY DZIĘKUJĘ---------------

    -------------Mindcrasher------------
    <(OO)>

  • 2. Data: 2003-01-16 14:09:43
    Temat: Re: ile w ARiMR?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    X wrote:

> [...]
    > Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na szeregowe, a nie kierownicze
    > oczywiście stanowisko w branży ochrona środowiska, nieruchomości itp.?

    To pewnie zależy od tego, jak wysoko w PSL-u jest umocowany jego
    tatuś/wujek/ktokolwiek, który załatwił mu tę pracę.

    T.

  • 3. Data: 2003-01-16 14:56:52
    Od: "x" <n...@p...com>

    A ile trzeba zapłacić, żeby się tam załapać ?

  • 4. Data: 2003-01-16 15:01:21
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "x" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > A ile trzeba zapłacić, żeby się tam załapać ?

    od tego moze kiedys powstanie pl.praca.lapowki :->

    drom

  • 5. Data: 2003-01-16 16:28:17
    Od: "x" <p...@o...pl>

    > To pewnie zależy od tego, jak wysoko w PSL-u jest umocowany jego
    > tatuś/wujek/ktokolwiek, który załatwił mu tę pracę.

    Będąc przymajmniej dostatecznym "myślwym" sam wydedukowałbyś że jeśli
    miałbym tam jakiegoś pociotka to nie kierowałbym tego tekstu na grupę.

  • 6. Data: 2003-01-16 17:17:06
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    x wrote:

    > Będąc przymajmniej dostatecznym "myślwym" sam wydedukowałbyś że jeśli
    > miałbym tam jakiegoś pociotka to nie kierowałbym tego tekstu na grupę.

    To trzeba było wysłać tego posta w pierwszej osobie, a nie
    teoretyzować "ila można...".

    T.

  • 7. Data: 2003-01-16 17:24:28
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Sprawdzone Info.
    W biurze powiatowym - specjalista (informatyk, zootechnik, geodeta) ma 2000
    brutto
    kierownik 3000 brutto.

  • 8. Data: 2003-01-16 23:16:26
    Od: "x" <p...@o...pl>

    > To trzeba było wysłać tego posta w pierwszej osobie, a nie
    > teoretyzować "ila można...".

    Nadal proponuje ciut pomyśleć przed postowaniem - pozdrawiam :)

  • 9. Data: 2003-01-16 23:18:44
    Od: "x" <p...@o...pl>

    > W biurze powiatowym - specjalista (informatyk, zootechnik, geodeta) ma
    2000
    > brutto
    > kierownik 3000 brutto.

    thx!! - mindcrasher

  • 10. Data: 2003-01-17 09:51:37
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    x wrote:

    > Nadal proponuje ciut pomyśleć przed postowaniem - pozdrawiam :)

    Ja również. Napisałeś "ile może zarobić młody człowiek, fachowiec
    po studiach z doświadczeniem którego przyjęli...". Jeśli Cię już
    przyjęli, to chyba wiesz, ile będziesz tam zarabiać.

    T.